{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.134 visninger | Oprettet:

Vurdering af bilens værdi ved kasko dækning? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg står og vil købe en rigtig fin suzuki baleno 1,3 st. car fra 1998. med kørebog og service holdt osv., kørt 180.000 km. den koster 19900kr.

spørgsmålet er at hvad forsikringen kigger efter hvis jeg smider kasko på og den bliver ødelagt eller stjålet? Fordi hvis jeg skal give nogen 1000kr om året og de måske kun mener den er under 10000 værd, så kan det jo ikke betale sig...

Nogen der ved hvad de specifik kigger efter?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af bilens værdi ved kasko dækning?
  • #1   22. nov 2013 De ser på hvad en tilsvarende vil koste.

• #2   22. nov 2013 Når bilen ikke koster mere, ville jeg droppe kasko!

Hvis du skal have det, så skal du satme ikke give meget ekstra for kasko og have ingen selvrisiko smiley

• #3   22. nov 2013 Du får hvad en tilsvarende bil i samme alder og stand vil kunne anskaffes for hos en forhandler. Kasko kan nok ikke svare sig.

• #4   22. nov 2013 har du kigget på hvad du ellers kan få for de penge , jeg synes godt nok at 20 klik lyder dyrt for den bil

• #5   22. nov 2013 Michael R

kommer jo an på hvor dyr en forsikring er..

Jeg havde en polo engang... den i mit galleri.. Den kostede 3500 kr om året.. så er kasko jo ingen ting..

Men ja en bil af samme stil..

• #6   22. nov 2013 kasko koster ikke meget ekstra er min erfaring men selvfølgelig individuelt.

Fordelen ved kasko er at hvis en idiot påkører dig og endda erkender så skal du ikke slås med hans forsikringsselskab. for selskaberne udnytter at du har ansvar og ingen har til at kæmpe din sag. har du kasko sender dit forsikringsselskab bare regningen og kæmper din sag. og uanset hvad bliver din bil lavet og du er med sikkerhed næsten altid hurtigt på vejen igen. Men der er selvfølgelig million undtagelser episoder osv. men ejg sover bedre om natten med kasko:D

Kommentér på:
Vurdering af bilens værdi ved kasko dækning?

Annonce