{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nummerplader ved salg
  • #1   16. jan 2014 pil dem af det gøre jeg sku altid smiley

SÅ ER DU FRI FOR UBEHALIGE SKADER .)

• #2   16. jan 2014 hvis han vil omregistrere beholder du pladerne, for det sker ikke 50% af gangene, ellers få bilen omregistreret når i handler og lad manden køre, så er den ikke llængere smiley

• #6   16. jan 2014 I omregistrere samme dag du sælger, han skal medbringe Nem ID og så klare i den på nettet sammen. Så slipper du får han glemmer det.

• #7   16. jan 2014 Ja okay, vidste ikke man kunne gøre det over nettet. Det er min første bil, så har aldrig solgt en før smiley

• #8   16. jan 2014 ja eller os i følge loven har han 3 uger til at omregisterer bilen i vis han for pladerne med og gør han ikke det så kan du tvangsafmelde pladerne og du laver naturligvis en slutseddel så du kan dukomentere hvilken dag bilen er solgt

• #9   16. jan 2014 Meget nemt via nem id..uanset tid på døgnet,så ik flere undskyldninger om ikke kunne registrere

• #10   16. jan 2014 personligt laver jeg altid bare en FDM slutseddel med alle opslysninger og erne kørekort nummer også, så har køber 3 uger til at omregge. bliver der noget har du din slutseddel som du kan vise frem, efter 3 uger kontakter du skat og får den tvangsafmeldt hvis køber ikke har omregget.. nemt og enkelt.

Desuden så bliver de der kontor nussere så våd i trussen når de ser de FDM slutseddeller...

• #11   16. jan 2014 Ja det lyder da smart at man kan gøre det over nettet.

• #12   16. jan 2014 nu er problemet at skat KUN! tager imod DANKORT!... og ikke mastercard osv.

• #13   16. jan 2014 Køber har IKKE 3 uger til at omregistrere, hvis sælger står på at det skal ske inden at handlen kan blive en realitet.
    Solgte min varebil for 1 uge siden og køber ville gerne selv omregistrere. Så sagde jeg at så kørte bilen ikke ud fra parkeringspladsen.
    Vi gik op i lejligheden og omregistrerede og så var handlen sket - og jeg slipper for bøvl i fremtiden.

Køber skal logge ind med NEM-ID og omregistrere (via SKAT.dk) og så låse bilen op og trække den over i sit navn - så skal du/I betale for omregistreringen og der er SKAT ligeglad med hvem der betaler, bare der bliver brugt et Dankort.
    Bum - I printer de midlertidige papirer ud og så er den skid slået smiley

Nå ja, så er det ikke dine plader mere, men den nye ejers smiley

• #14   16. jan 2014 Lav en slut seddel og afmeld den samme dag. Så har køber netop kun de 3 uger til omreg fra dagen den er solgt.

• #15   16. jan 2014 Kennet
    Mener man automatisk får dankort når man fylder 18?

• #16   16. jan 2014 Netop, 3 uger er IKKE ret til beholde på andres navn.. Det er KUN hvis intet andet er aftalt. Men ret så dumt lade en du ik kender køre på dit navn

• #17   16. jan 2014 Man får IKKE automatisk et dankort.

• #18   16. jan 2014 Handyman nej du får ikke automatisk dankort når du bliver 18. Det er nu banken der bestemmer om du kan få et eller ej

• #19   16. jan 2014 handyman.
    danskort er en type.
    ligesopm visda elektron. mastercard osv. så nej det hvad man ønsker. har flere venner der ikke kan administrer et danskort og de køre visaelektron eller martercard der kan man ikke hæve over.r

• #20   16. jan 2014 Du skal helt klart sætte den til salg MED pladerne på, især hvis det er en billig bil.
    For nye plader er altså ikke billige, så bilen bliver noget nemmere at sælge hvis der er plader på. Og der ud over er det også meget nemmere for køber at tjekke bilen online når han har nummerpladen at gå ud fra. Ellers så skal han bruge stelnr for at kunne se syn og gæld osv.

Og så omregistrer ved salget...

• Frank B
    Frank B Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 121
    #21   16. jan 2014 Det tager 5 min at omreg. På Skat.dk, pisse nemt. Og den nye reg. Attest kommer efter 2dage.

• #22   17. jan 2014 Jeg fik det , mine begge søstre også. Kan være der er forkel på banker? Vi har alle Den Danske bank. De giver endda visa plus,så har man rabat over Storebælt, gebyfri udlands hævnig samt mange andre fordele.

• #23   17. jan 2014 Handyman;) Så du påstår simpelhen at danske bank sender et dankort til folk der bliver 18? Lyder sku lidt mærkeligt for man skal jo acceptere deres betingelser ved overtræk. Og det kan banken ikke bare gøre, så tvivler på de bare har sendt et kort med overtræks kredit til folk uden deres accept. for man betaler jo for at have et dankort. Så igen tvivler på de sender et kort hvor folk skal betale 150 kr om året uden kundens accept først.

• #24   17. jan 2014 Omregistrering
    Ejerskifte og brugerskifte for private
    Køber du et brugt køretøj, skal du som ny ejer omregistrere køretøjet inden tre uger. Borgere kan selv omregistrere de fleste køretøjer i Motorregistret. Virksomheder skal omregistrere hos en nummerpladeoperatør eller i et af SKATs motorcentre. Du skal ikke udfylde nogen blanket.

Det koster 340 kr., at omregistrere i Motorregistret. Du kan kun bruge Dankort.
    Det koster 380 kr. og 100 kr. for personlig betjening hos SKAT. Det er op til den enkelte nummerpladeoperatør, hvad de tager for en omregistrering.

Kommentér på:
Nummerplader ved salg

Annonce