{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.594 visninger | Oprettet:

Ole B
Ole B
Tilmeldt:
19. maj 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 1.943

Fartkontrol i Mørke {{forumTopicSubject}}

Kørte en tur her til aften i nærheden af Skygge, da der holdt en kassevogn på P-pladsen i den modsatte side og blinkede lidt med 2 gule lygter forneden foran i kølergitteret, da jeg kørte forbi. Jeg kørte ellers kun knap 100 km/t på en god bred vej med gode oversigtsforhold og få udkørsler, så jeg forstår ikke hvorfor de placerer den der.

De plejer at holde der eller i den modsatte side med de gamle fotovogne, så det er nok en stabil indtægtskilde. Der er fra begge sider en lille bakke, så man ikke så nemt kan spotte dem på afstand og normalt er jeg forberedt og plejer at sænke farten lidt over bakkerne. Men jeg var ikke lige forberedet på at også at blive fotograferet i mørke og så fra P-pladsen i den anden side.

Måske har de kun fotograferet nr.pladen og så skal jeg stå til ansvar for hvem, der har ført bilen eller selv tage bøden.

På vej tilbage tog jeg farten af i god tid og kørte helt hen og studerede den nærmere: En høj kassevogn på gule plader med EU-mærke og et lilla firkantet felt midt på bagruden.

Satans, at man snart ikke kan bevæge sig rundt i dette lorteland, uden at få en bøde for det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fartkontrol i Mørke
Kommentér på:
Fartkontrol i Mørke

Annonce