{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.416 visninger | Oprettet:

Konfiskering af nøgler {{forumTopicSubject}}

Hej bg. jeg havde en lille episode med politiet fredag nat. kørte rundt og legede lidt på havnen. Politimanden krævede at han fik nøglerne til min pga. den var i uforsvarlig stand. min rude havde et stort stenslag i venstre hjørne som gik lidt ind i synsfeltet men ikke noget stort problem. Så mente de på af mine dæk var helt blankslidte. det jeg undre mig mest over er at han krævede at få mine nøgler og at jeg ikke fik nogen kvittering på at de havde mine nøgler. betjenten havde en yderst aggressiv adfærd og smækkede med døren i min bil og råbte af min i 30 Min.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfiskering af nøgler
  • #2   31. mar 2014 Ok.

• #3   31. mar 2014 må de overhovedet Konfiskere nøglerne?

• #4   31. mar 2014 Ja du køre i en bil som ikk er i forsvarlig stand, som nok skulle have været til skrot i stedet.

• #7   31. mar 2014 Hahahahahahahaha .... Køb en scooter, du magter vist ikke rigtig en bil....

• #8   31. mar 2014 Efter dit egen udsagn er det vel ok han tager dem?

• #9   31. mar 2014 Spade. Nu er der lige to unge knægte der er døde på havnen denne uge. Så måske strisserne har lidt kort lunte overfor retards som dig der kører dødskørsel på havnen om natten.

Tænk dig om

• #10   31. mar 2014 God betjent! Dejligt at der er nogen der gør hvad vi betaler dem for, nemlig at sørge for at halvhjerner som dig ikke smadrer andre folks liv! Tror du at havnen er at område hvor du kan ligge og baldre rundt i din smadrekasse og så uden konsekvenser!

Christ du er en dum at høre på: "Men det var jo kun 28 slemme fejl på min bil og jeg lå jo bare og smadrede rundt i den på offentligt område, må betjenten så godt være streng mod mig og opdrage mig, når nu mine forældre ikke magtede opgaven?"

Kunne du ikke gøre os allesammen en tjeneste og bare køre i havnen næste gang!

• #11   31. mar 2014 Backfired!

• #13   31. mar 2014 ChrisB: Næhh men du kan fandme ikke bebrejde de betjente, at de ikke magter flere bonderøve denne uge, der skal eksperimentere med at køre race på havnen bla 20+ tons tunge maskiner..

Det kan jo tænkes at det var de to pågældne betjente der skrabte de unge motorcyklister af kranen i tirsdags.. Så skal du se, så er de nok stadig lidt mærket af sagen.. og gider ikke høre på dumsmarte bemærkninger fra en knægt i en nedkørt balje

• Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 319
    #14   31. mar 2014 Nu det ikke for at dreje historien.. men det jo din side af historien. Vil vædde med du har været en røvflabet unge overfor den de betjente, grint provokerende og gjort alt hvad der stod i din magt for at gå dem på nerverne...

I visse situationer - en meget smal gruppe af situationer, skulle betjente have lov til at trække staven og dække over hinanden, så forældre kan se præcis hvornår i opdragelsen den knækkede

• #15   31. mar 2014 betjenten startede med at råbe da han steg ud af bilen og blev ved. den anden betjent havde lige spurgt efter mit kørekort mens jeg er ved at finde kommer han bare og råber at han vil have det.
    jeg har normalt ikke noget problem med politiet og respektere dem de passer jo bare deres arbejde. Problemet er at betjenten ikke ville lytte bare lidt efter selv om jeg var stille og rolig og snakkede pænt.

• Uknown #001
    Uknown #001 Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 45 Svar: 319
    #16   31. mar 2014 Det er desværre bare tit og ofte at man ser ... ja det må jo så være vores generation, uden nogen form for respekt for ordensmagten smiley

+1 på at tage det stille og roligt og agere respektfuld.

• #17   31. mar 2014 Havnen er ikke en legeplads men et arbejdsområde. Du har intet at gøre der. Tror du folk der arbejder på havnen finder der særlig spændende at lærlingen tæsker 1,5 tons smadret metal rundt uden kontrol hvor de skal arbejde.
    Betjenten skal slå hårdt ned på folk der ikke fatter noget så simpelt.

En havn er ikke en 8-16 arbejdsplads men kan være i gang døgnet rundt. Derfor holder man sig væk fra sådan et område.

• #18   31. mar 2014 HVIS den var så uforsvarlig at køre i, så havde de kaldt den til syn.
    ---- Jeg ville ikke overlade mine bilnøgler til en en betjent, uansen hvordan og hvorledes,
    ---- De ku få lov til at tage mine plader, hvis de ellers har grund til det, men ikke mine nøgler!
    Nøglerne er MINE... Plader ne er kun til låns!

• #19   31. mar 2014 De kan jo ikke bare tage nøglerne fordig der er slidte dæk på... det kan de jo kun give en bøde for.... Og et stenslag i ruden??.. dugodeste... det er der da mange der har... og uforsvarlig kørsel giver også kun en bøde i det der tilfælde...
    med mindre du kørte for stærkt, og de har en måling på det...

• #20   31. mar 2014 i det de kommer hend hvor de kan se mig køre jeg stille og roligt ligeud og laver ikke noget ulovligt. hverken fart eller hjulspind.

• #21   31. mar 2014 Lyder voldsomt hvis du lå og kørte helt stille at de tager nøgler og råber efter dig. Men hvad mener du med at du legede på havnen hvis du hverken kørte hurtigt eller lavede hjulspin? Du lå bare og cruisede stille og roligt? Noget må have tiltrukket deres opmærksomhed.
    Hvis bilen er uforsvarlig bliver du nød til at bringe det i orden men hvad var grunden for at tage dine nøgler?
    De siger jo ikke bare 'haps' og køre væk.

• #22   31. mar 2014 Tjaaa hvis bilen er uforsvarlig at køre i så må han gøre det der er nødvendig for at du ikke køre vidre i den f.x. tage dine nøgler og ringe efter falck så de kan fjerne bilen

• #23   11. apr 2014 Kæft folk er hellige af høre på.
    Var selv med den aften på havnen, og som niklas nævner reagerede den ene betjent meget voldsomt på situationen.
    Det nytter ikke noget af han står og råber os alle ind i hovedet, og går og smækker vores døre, fair nok han passer hans arbejde, men der er ingen grund til af gå amok.

Kommentér på:
Konfiskering af nøgler

Annonce