{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring til mc uden kørekort
  • #1   14. apr 2014 Det kan du sagtens. Men der er bare ingen ting der dækker hvis du køre på den. Men din kasko dækker jo mod brand og tyveri i det mindste smiley jeg har gjort det før...

• #2   14. apr 2014 Så længe du er over 18 år og ikke lader den forsikre for at andre kan køre i dit navn, er der ingen problemer der...

Du kan med fordel tegne en stilstands-kasko. En særlig kasko, der kun dækker, når MC'en står stille. Den dækker brand, tyveri, hærværk mv, men den dækker ikke, hvis der køres på MC'en.

En stilstandskasko kan kun tegnes, hvis MC'en enten er afmeldt, eller forsikringsselskabet får udleveret pladerne.

En stilstandskasko er laaaaaaaaaaaangt billigere end almindelig kasko.

• #3   14. apr 2014 Kristian - Det er ikke helt sandt, forsikringen dækker ikke hvis man kører groft uansvarligt, herunder er altså ikke kørsel uden kørekort. Og igen er det ikke helt sandt, da de vil betale erstatningssummen til "ofret" og derefter kræve erstatning fra føreren, såfremt det kan bevises at han har kørt groft uansvarligt smiley

• #4   14. apr 2014 Okay tak for jeres svar smiley jeg vil se om hvad jeg gør .. Mvh

• #5   14. apr 2014 hr. egern

ved ikke med MC. Men jeg har snakket med et par selskaber mht. stilstand på bil. og der var ikke noget krav om afmelding eller aflevering af nr. plade til dem. bare jeg ikke kørte i bilen.

• #6   14. apr 2014 Ja, for ved at en kammerat, han havde hans fars bil forsikret i hans navn, selvom han ikke havde kørekort.

• #9   14. apr 2014 6G: Betegnes kørsel og uhelds impliceret på noget man aldrig har erhvervet kørekort til, ikke som groft uansvarligt kørsel da?

• #10   14. apr 2014 Der har været nogle emner omkring dette tidligere og der var én der linkede til en dom og der var det ikke grov uagtsomhed at han ikke havde kørekort. Jeg har lige kigget efter det, men kunne desværre ikke finde det.

• #11   14. apr 2014 i orden, men så blev jeg da lidt klogere, men som udgangspunkt virkede det mest logisk det jeg troede hvertfald smiley

Kommentér på:
Forsikring til mc uden kørekort

Annonce