{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.019 visninger | Oprettet:

arbejde i norge {{forumTopicSubject}}

god aften der BG er lig pt i norge og arbejde på et stands på raffinderiet statoil i Mongstad. jeg bor i deres camp og spiser i deres kantine.. mit spørgsmål går ud på hva jeg har krav på som som ude arbejdene nå jeg har et sted at sove og spise.. er ansat i et dansk firma selvfølgelig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  arbejde i norge
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   7. sep 2014 tag den med din fagforening, håber ikke den er gul smiley

• #2   7. sep 2014 er i 3f er stillads arbejder normalt.. men vil prøve montør arbejde så bød det sig som smed på dette stands så tog med og har ik rigtigt sat mig ind i tingene inden jeg tog her op..

• #3   7. sep 2014 Du smører din madpakke i kantinen... Du får ikke udlægger for det selvfølgelig...
    I har fri om søndagen.. Station politik onshore...
    Håber du er god til polsk......... smiley

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #4   7. sep 2014 Krav på ? hvad mener du af krav ?
    måske nemmere hvis du uddyber dit spørgsmål ?

• #5   7. sep 2014 Der skulle stå STATOIL POLITIK ONSHORE...
    Men ja egentlig? Løn mæssig eller hvordan krav?

• #6   7. sep 2014 ja vi får morgen middag aften og og nat mad som de kalder det...og vi får sandwich klokken 3 arbejder 10 timer om dagen fri søndag som du siger.. vi faktisk omkring 500 danskere her oppe og dem man snakker med synes jeg siger mange forskællige ting.. det et dansk firma der har stansen så der lejet folk ind fra helle landet.. har du været her oppe før jimmi.. man det polakere der bygger stilladser her oppe

• #7   7. sep 2014 Har arbejdet meget på raff før jeg kom offshore...
    Dog aldrig på Mongstad, men flere af mine kollegaer har, og de har fortalt historier...
    Men det er da spændende, og der sker jo meget under en stands jo..
    Isolatører, malere og stillads er vel mest polak? Er det Bilfinger der har det område?

• #8   7. sep 2014 kan jo ik få det der hedder udlægger penge men nogen snakker om noget der hedder avis penge tror jrg det hed på lidt over 100 kr.. hva det for noget? ja det bilfinger der har stillads og iso.. Beren berg er her os de laver vist os stillads.. vil rigtig gern offshore selv har alle offshore kurser som jeg tog i esbjerg i 13 synes det svært at komme ind.. arbejder selv meget på raff som i kalundborg som stillads bygger..

• #9   7. sep 2014 Der gik jeg også... i Kalundborg... 3-4 år siden... Under den TA der var der...
    Ja, avis penge er noget man trækker fra i skat.. 114 kr per dag mener jeg det er....

• #10   7. sep 2014 har rendt der ude de sidste 2 år for norisol.. håber jeg kommer offshore snart.. tak for svaret jimmi.. kan være jeg støder på dig i fremtiden ude på vandet.. hva laver du endeligt der ude

• #11   7. sep 2014 Så lidt som muligt he he smiley
    Isolatør... Innleid til Bilfinger, og en sjælden gang Beeren Berg...
    Arbejder for Nytech isolering, og har taget nogle ture for Q-star også...
    Ja, men det gør vi da helt sikkert...

• #12   8. sep 2014 da du ikke er berettige til Diæt. Må du be om noget mere i løn hvis du er utilfreds... smiley

• #13   15. sep 2014 udlægger penge er jo til kost og logi.. smiley
    -da du har begge dele, er der vidst ikke meget at komme efter smiley

er lige kommet hjem fra sverige fik: 6xxkr i udlægger dagligt, 4000kr til derop og hjem samt 200kr i timen... behøver jeg sige det er en god tur.. hehe

• #14   15. sep 2014 Havde hotbed på sidste tur 750 kr skattefri pr dag, 14 dage..
    Gik nat, skulle med til morgenmøde, fik 2 overtimer hver dag for dette....
    Mobiliseret til dag, ergo skulle ha brakeshift, 36 timer tillæg...
    268 i timen på nat, og 387 i overtimer....
    Det jo ikke nogen løn konkurrence det her, men kan da godt lægge ud med min...

• #15   15. sep 2014 god løn jimmi.
    nej det er ikke løn konkurrence, men så har trådstarter lidt at gå ud fra, hvis du forstår..
    - det skal koste lidt at være væk fra familien/vennerne..

Kommentér på:
arbejde i norge

Annonce