{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Betaling af Vægt afgift? {{forumTopicSubject}}

Aften,

Jeg har Fået en rykker fra skvat ang manglene vægt afgift på begge mine biler, Den ene er betalt inda 2 uger inden den skulle, Men den anden Skulle den falde i start oktober og fik brev fra skvat hvad jeg trorde var et forsinket grio kort på den men næ nej det var en rykker for manglene betaling.
hvilket er lidt noget lort, da jeg bruger begge biler næsten dagligt og skal satme ikke have indraget nogle nr plader, eller bøder for noget kluder skvat har gjort,

Jeg har prøvet i en uge nu og komme i gennem til skvat uden hel på tlf og har begrændset tid pga arbejde at ringe til dem og deres åbnings tider er helt skæve og har skrevet mail til dem via Skat/nem id og intet hørt

Er der en måde jeg kan få betalt vægt afgiften Uden grio kort? Jeg surfet lidt rundt på motorkontoret hjemme siden uden held.

Jeg har fået en rykke på et griokort, men det på begge biler, har tjekket grio kortet på den jeg har betalt og det er det rigtige nummer det er sendt til, Men jeg har ikke penge til at betale 2 gange vægt afgift Igen, de er jo dyre nok i forvejen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Betaling af Vægt afgift?
  • #1   14. nov 2014 Kan du bevise betalingen, skal du bare kontakte dem.

• #2   14. nov 2014 Ja det er jeg godt klar over, Men Har prøvet i mine pauser at kontakte dem, men det var ikke muligt at komme igennem, har mailet til dem uden svar,

Men Har jo ikke gået nogle opgrævning på nr 2 bil det er den jeg skal have betalt

• #3   14. nov 2014 Sidst ventede jeg 25min på at komme igennem til skat.

• #4   14. nov 2014 171minuter sage den tidliger i dag, bliver helt deprimeret over sådan noget her smiley Når jeg hev nogle penge fra en anden konto også betalt begge vægt aftgifter, Så nu må jeg håber bare den ene af dem kommer igen smiley Har printet de mails ud jeg har skrevet til skat ud og kopi af bank overførsler, samt de 2 grio kort, vis der bliver noget med pot jens.

• #9   15. nov 2014 Tjek dine konto udskrifter igennem så du er helt sikker på at de begge ikke er betalt.. Jeg fik en rykker på 15500 kr, dvs at jeg slet ikke har betalt vægtafgift på hverken min mc eller biler de sidste 3 år.. Jeg tjekkede mine kontoudskrifter, og hver og en regning er betalt.. Fejl i deres lorte system

• #10   15. nov 2014 Vi er ikke de eneste men op mod 400.000 har fået forsinkede eller forkerte opkrævninger.
    Det er deres it som ikke virker optimalt.

Det er godt aldeles ikke acceptabelt med de 65kr som de har pålagt alle opkrævninger.
    Man har mulighed for at klage over opkrævningen/rykker gebyret, det koster dog lige 400kr at klage. Får man ret i sin klage får man de 400kr og det beløb der er klager over tilbage.

• #11   15. nov 2014 Fik os en opkrævning på 3 af mine tidligere biler som går 4år tilbage, på det tidspunkt har jeg ikke haft netbank så jeg har været så dum at betale mine regninger på posthuset den gang, men jeg ved med 100% sikkerhed at jeg har betalt for de pågældende biler, men kan bare ikke bevise det, og den med deres it system er det rene øregas, der mangler penge i statskassen, vi vil fremover kunne forvente meget mere af den her slags, så jeg er begyndt at gemme kopier af alle regninger til skat, men for mig ikke andet at gøre end lige at smide 6000,-

• #13   15. nov 2014 Man kan jo sammenligne det med den øgede fartkontrol, det handler ikke længere om at folk køre for hurtigt folk har aldrig kørt bedre end de gør nu alligevel invisteres der for millioner i kontrol udstyr, kender en betjent der fortalte mig at på en dag med fartkontrol, har man et hvis antal eksempelvis 20 fartsyndere man skal udsende bøder til, man ved hele tiden hvor mange bøder der skal hives hjem for at regnskabet passer, så dagen er først slut når man har opnået målet, hvis man desuden tænker på alle de øgende afgifter mm en alm samfundsborger betaler i løbet af et år, kunne man lige så godt hæve trækprocenten til skat med 10-15% . Samtidigt med at vi skal betale mere og mere, får vi mindre og mindre for pengene,

• #15   15. nov 2014 Ja det er desværre danmark, det er sku trist, den malliard skal tilbage i kassen igen for at få hjulet til at køre rundt, så det næste bliver nok at de ældre på plejehjemmet, kan bo i en skurvogn, for de penge skal spares et andet sted.

Kommentér på:
Betaling af Vægt afgift?

Annonce