{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

registrering af trailer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt en hestetrailer som projekt.

den er uden plader, da den forrige ejer ikke fik den gennem syn.

hvad skal jeg gøre for at få plader på igen ?

af hvad jeg har forstået, så skal den repareres, så godkendes i syn og så skulle jeg kunne hente plader på motor kontoret

er det korrekt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  registrering af trailer
  • #2   26. dec 2014 okay, her kommer så en svær en til dig, traileren er "godkendt til godstrandsport"
    det betyder jeg må køre med egen hest men ikke andres
    hvordan får jeg den eventuelt ændret til "godkendt til dyretransport"

• #5   26. dec 2014 okay, toppen er af glasfiber der er revner i det hvor det er utæt, jeg tænker at male det med epoxy maling til både, det har jeg læst skulle være godt, både at male med og det skulle tætne

• #6   26. dec 2014 hvad tjekker en synsmand når det er en trailer?
    bremser ? hvordan gør han det ?
    chassiet
    pladerne
    lyset
    er der andet ?

• #8   26. dec 2014 Jeg har fået tjekket en campingvogn, ved ikke om det er helt det samme. men han tog den og min bil med om på bremsetesteren hvor han så fik campingvognen til at stå på, så først bakkede han hurtigt med bilen så bremserne aktiverede på campingvognen, derefter hev han håndbremsen. husk de må ikke bremse mere end 30% forskelligt af hinanden.
    jeg har hørt fra en, man selv skal sørge for at have vægt i trailere når der er bremser på. Det er en god ide lige at finde ud af om du skal med en hestetrailer, da det er træls at stå derude og han ikke kan syne den da den ikke vejer nok smiley
    og stelnummer, husk at den skal være tydelig smiley
    tjek om dækkende er i orden, ikke for møre (de må faktisk være meget møre, du må ikke kunne se det hvide i dækket, men bare god fornuft til dem så er det fint)
    ingen slør i akslerne/dækkene/lejerne.

• #9   26. dec 2014 vis den er godkendt til dyretransport skal den til syn om 5 år igen vis den skal blive ved med og hvar det

• #10   26. dec 2014 toppen er af glasfiber der er revner i det hvor det er utæt, jeg tænker at male det med epoxy maling til både, det har jeg læst skulle være godt, både at male med og det skulle tætne

Kommentér på:
registrering af trailer

Annonce