{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.190 visninger | Oprettet:

Fejeblad erhverv 3500kg total {{forumTopicSubject}}

Aften folkens, Nogle der har styr på det med autotransport og ikke bare gætteri

Jeg Har længe Ville have et fejeblad til mit værksted og har fundet vognen men tænker jeg gerne vil have div tilladelser iorden.

Jeg har en har siddet og Google det og jeg kan læse at man skal have vognmands tilladelse, men har så også læst at det kun vis du er over 3500kg Totalt?

Min Vogn vejer 1820kg og må last 1680kg

Nogle andre ting jeg skal være opmærksom på

Den skal sådan set bare bruges til at hente kunde biler, og biler jeg køber.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejeblad erhverv 3500kg total
  • #1   2. jan 2015 1700kg i last, lyder vildt… synes du skal spørge din revisor/skat om dette spørgsmål, så får du korrekt svar, lige meget hvad folk her inde siger, kan det jo være forkert, og du kan ikke bruge det til noget, så gå til "hovedet" i stedet for røven:)

• #2   2. jan 2015 Der hvor jeg var i lære havde de en til under 3500 kg totalvægt. Det er meget nemmere. Der skal den bare forsikres som autotransporter og så er det det. Hvis du er oppe i lastbil vægt, altså over 3500 kg, så er reglerne jo helt anderledes. Fartskriver, køre hviletid (nok ikke et "problem") osv.

• #3   2. jan 2015 op til 3500 kg ingen tilladelser ind ladforsikring for din ejen skyld
    hvis der sker noget men du skal ha fartskriver i hvis du skal ha trailer på
    og trailer kort

Kommentér på:
Fejeblad erhverv 3500kg total

Annonce