{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

At anmelde en autoophugger? {{forumTopicSubject}}

Jeg håber en herinde kan hjælpe mig.

Jeg er blevet taget i røven af en autoophugger, og venter på tredje måned med at få mine penge fra ham, og nu gider jeg ikke hans pis mere.

Er der noget som helst sted man kan melde idioten for fusk?
Kan se (ja først nu tjekker jeg) på trustpilot, at folk heller ikke ligefrem er glade for dem.

Håber en herinde kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At anmelde en autoophugger?
  • #1   8. jan 2015 ring til politiet og meld ham for bedrageri

• #2   8. jan 2015 hvem fanden aflevere sin bil uden at få de skide 2500 i hånden? smiley

• #3   8. jan 2015 2# Hvem fanden kommentarer omkring noget der IKKE blev spurgt om? smiley

Hold jer venligst til emnet tak! Gider ikke høre på alt det der. Altid nemt at spille bagklog.

• #4   8. jan 2015 det er meget normalt hos den hugger jeg bruger at de overføre pengene

• #5   8. jan 2015 Jeg måtte selv ringe mange gange og rykke for mine penge da jeg skrottede bilen har du prøvet det?

• #6   8. jan 2015 #4

Tak Casper.
    Vil så indskyde at jeg godt nok kender mange/har hørt om mange, hvor der heller ikke er kontanter indblandet.
    Også af den grund at "sælger" ikke står og siger der manglede 300,- dagen efter.

Sø proppel.
    Ja, jeg har ringet og snakket med dem fem gange efterhånden, og de sidste to "var de på vej"
    Har derudover skrevet en del mails (for at have ét eller andet på skrift også) smiley

• #7   8. jan 2015 Meld dem til skat for at fuske med sorte penge,så kan de have lidt fornøjelse af at have dem til ar rende rundt og kigge i regnskab og alle hjørner af pladsen. smiley

• #9   8. jan 2015 En advokat.

Først kan en sådan skrive et pænt brev, det koster normalt ikke noget hvis man har en familie advokat.
    Det plejer at få mange erhvervs folk til at ryste i bukserne at det kommer fra en advokat med deres jura sprog og et ultimatum med dato.

Næste skridt kunne være et sags anlæg. Har du en vandtæt sag, skal sags omkostninger jo dækkes af taberen af sagen.

Ellers ville FDM måske være en livline?

• #10   8. jan 2015 Politiporsche (#8 smiley )

Ja okay, sorry. Det gik lidt stærkt smiley

Sagen er den, at jeg d. 28/10-14 fik afhentet en bil, af autoophuggeren.
    Jeg fik en måned efter, pengene fra staten af, så det var fint nok.

Jeg venter så stadigvæk på at de sidste penge (altså dem som ophuggeren skulle overføre) dukker op.
    Jeg har sendt dem adskillige mails, uden reaktion. Og derudover har jeg haft ringet og snakket med dem, hvoraf de sidste to gange har undskyldningen været "jamen de må være på vej nu"

De har fået konto og reg nummer, i alle mails, og hver gang jeg har snakket med dem, så det er ikke fordi at de ikke har mine oplysninger smiley

Jeg har heldigvis en kvittering for at de har afhentet min bil.

Så det jeg søger er bare en instans at kunne klage til, da jeg efterhånden er ved at være træt af deres pis smiley

#9 Michael F.

Jeg har været i kontakt med FDM, og der er ingen hjælp at hente, da jeg ikke er medlem hos dem, da bilen blev afhentet desværre smiley

En advokat kunne lyde som en god løsning. Betaler endda gerne, da det efterhånden bare er en principsag, at de ikke skal snyde folk smiley

• #12   8. jan 2015 hvem er det,mere så jeg ikke luge sender min bil til dem også?

• #13   8. jan 2015 #11
    Det var da så lidt, kunne godt se da du skrev at der manglede en historie smiley

Det er Smørum autoophug der er tale om smiley

• #14   8. jan 2015 tak

• #15   8. jan 2015 Smørum autoophug,det lyder bekendt smiley

• #16   8. jan 2015 Henning, er det også nogen du har bekendtskab med? smiley

• #17   8. jan 2015 Nej dog ikke,syntes bare jeg husker dem nævnt herinde flere gange og ikke for det positive.

Men jeg har selv prøvet at få en bil hentet af en autohugger,fig dog penge kontant og en kvittering hvor han havde skrevet at de ville aflevere plader inden 3 dage,gjorde han bare ikke,han kørte i bilen i 8 mdr før den blev afmeldt,fandt først selv ud af det da jeg fik opkrævning på forsikring på den.
    Jeg satte min advokat til at skrive til ham det endte med at de betalte mig 12000 i erstatning efter i fogderetten at blive truet af dommeren med at få lavet udlæg i deres firma konto,så kunne de pludselig godt finde pengene,så det har kostet dem over 20 K at trille rundt i den i de mdr

• #18   8. jan 2015 Samme sted jeg havde problemer.

• Nicolai B
    Nicolai B Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 26 Følgere: 19 Svar: 212
    #19   8. jan 2015 Dem har jeg godt nok diskuteret meget med! Aldrig i livet om jeg vil aflevere en bil dér igen.
    Jeg blev ved med at ringe til dem, indtil jeg fik de sidste penge. Jeg har nok ringet til dem 5 gange og jeg har sågar også kørt derud. Det hjalp i sidste ende.

Jeg skulle i øvrigt have afhentet en gammel BMW E34 i Fårevejle. Vi lavede aftaler om afhentning, men gang på gang stod bilen der stadig, når jeg tjekkede. Bilen blev først afhentet i 3. forsøg.

Kommentér på:
At anmelde en autoophugger?

Annonce