1.289 visninger
|
Oprettet:
Kia garanti, gælder det anlæg {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg har bestilt en ny Kia Rio. Jeg valgte Kia pga. Den lange garanti. Jeg ved jeg f.eks. Ikke må sænke den uden det er Kias egen sænkningssæt, for så er der ingen garanti. Så nu vil jeg høre om nogle af jer ved dette: må man installere et anlæg med forstærker, uden at garantien forsvinder, eller har de intet med hinanden at gøre ?
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 63 Svar: 12.873
apr 2013
Og sikker da noget fis at boom boom skader din garanti Find du lige noget der bekræfter din udtalelse om det skader din garanti. Aldrig hørt noget så dumt som det du kommer med.
Så tag og læs dette her og få styr på den garanti før du beskylder andre for ikke at have styr på sagerne klovn http://www.nellemann.dk/files/kiagarantikontrakt.pdf
feb 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 104
Okay mange tak for svaret.
Hvis jeg nu kun sætter 2x 250 watt højtalere i et par kasser bag i, så er der jo ingen sub sat til . Så kan kasserne jo også tages fra når den skal til service.
apr 2013
Læs punkt
4.9 Følgedefekter på elektroniske og elektriske komponenter, opstået ved fejlagtig til- eller frakobling af
elektrisk og elektronisk udstyr.
Så længe det er monteret ordenligt har det intet betydning at du har anlæg i bilen
feb 2013
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 104
Tommy A
Hvad mener du ?
Kia garanti, gælder det anlæg