{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
787 visninger | Oprettet:

syn {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et spørgsmål vedr. periodisk syn:
Min Cadillac er registreret første gang 31-12-1980 og sidst synet d. 31-05-2013 og afmeldt d. 01-09-2014 ,kan jeg få plader på den inden d. 31-05-2015 uden at skulle stille til syn og hvornår vil den blive indkaldt til syn.
mvh ove

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn
  • #1   26. feb 2015 uden plader er det inden 1 år fra afmeldings dato dog inden for syns grænse

• #2   26. feb 2015 tak for svaret stefan
    synsgrænsen er det så datoen hvor den sidst er synet ?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #3   26. feb 2015 Den må stå med plader op til 1år hvis den stadig har gyldigt syn, står den 1år og 1 dag, så er det nyt syn.
    Og jeg kan ikke huske hvor kort tid inden det kommende syn, at man kan få udleveret plader.. Der er vidst sat en grænse, pga folk har haft fusket lidt smiley

Og synsdatoen sidste godkendte syn.. Så hvis du skal have plader på nu, så få den synet inden, ville være spild af tid og kræfter ikke at gøre det

• #4   26. feb 2015 Du kan få plader på den dagen før den skal synes Den må bare ikke stå mere end 365 dage uden nr plader. Da den ellers mister synet og skal op igen. Hvordan skal folk kunne fuske med det? bilen kan maks stå 365 dage uden plader på. Ellers skal den op til syn og derved får de 2 år fra den dato af da du får lavet et registrerings syn.

• #5   26. feb 2015 sagen er den at den bliver veteran fra 31-12-2015 , så kunne jeg køre noget af sommeren i den og så vente til næste år med at få den synet, så ville der gå 5 år til næste syn

• #6   26. feb 2015 Du kan jo ikke vente med at syne den hvis du vil kører i den til sommer. Da den skal til syn 01-05-2015. Så skal du jo kører bilen op og få lavet et registrerings syn nu. og så gælder synet 2 år fra den dato af. Går du op og henter plader kun, så SKAL den til syn d.1 maj. Du ændre ikke synsdato bare ved at få plader på igen.

• #7   26. feb 2015 sorry synes d.31-05-2015

• Bjerggaards

#8   26. feb 2015 Dervarengang
    Mente bare at de havde lavet noget, så man ikke kunne få dem indenfor den sidste mdr eller deromkring.
    Med fusk, så får man pladerne udleveret, og "glemmer" at dukke op til syn, eller sælger bilen med plader og syn.. Der er set mange sjove ting med nr plader og syn..

• #9   26. feb 2015 Du kan bare ikke få plader på den hvis synsperioden er overskredet.

• Bjerggaards

#10   26. feb 2015 Har jeg heller ik påstået smiley
    Min tankegang var 1mdr til syn og bilen har stået uden plader i 4mdr smiley

Men husker sikkert forkert, er sikker stadig det med dagen inden syn, så skulle det stadig være muligt, selv om det virker "forkert"

• #11   26. feb 2015 Hvorfor virker det forkert? bilen holder syn. Og man kan få plader på igen så længe den ikke har stået 1 år uden? så hvorfor er det forkert når det kun er 1 måned tilbage i forhold til 4? For så vil du da heller ikke kunne få plader på den hvis den må stå 12 måneder uden. for det er da det samme om den står 12 måneder uden plader og du henter dem lige før den ellers skulle synes. Eller om du henter dem dagen før den skulle til periodisk syn igen.

Kommentér på:
syn

Annonce