{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

Ford motorgaranti? {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 års fuld garanti på min motor, gældende fra 10. måned 2014 ved Ford.
Nu har jeg så en motorlampe der lyser, dog er der ikke nogle mærkbare fejl. Der er lige lavet service for 8000 km siden.
Spørgsmålet er så om jeg kan køre til Ford, og få det undersøgt på garantien? Eller hvordan er proceduren med den garanti?

Mvh. Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford motorgaranti?
  • #1   10. mar 2015 du skal slet ikke køre i den hvis motorlampen lyser.men ring lige til dem og hør ad

• #2   10. mar 2015 Der står i instruktions bogen, at der kan køres videre, med mindre info displayet skriver noget specifikt.

Der står samtidigt, at man skal være varsom med acceleration eller deceleration.

Men jeg ringer i morgen.. Den er kørt ind.

• 2016
    2016 Tilmeldt:
    mar 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #3   8. mar 2016 Har været udsat for, måske, det samme. Dog var det en for Ford Danmark A/S kendt design/konstruktions fejl. Men de ville ikke dække skaden og det kostede mig 47.000,- DKK.

Ford Danmark A/S tilbageholder oplysninger, både over for deres kunder og forhandlere. De giver ikke mere garanti end du får på en hårtørrer til 150.- DKK købt i din lokale isenkram.
    Jeg køber aldrig FORD igen. Min 4 FORD blev min sidste.

Kommentér på:
Ford motorgaranti?

Annonce