{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Reg uden atest ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Det handler godt nok om en scooter motorcykel, men gætter på reglerne er de samme som bil smiley

Kigger på en motorcykel uden reg atest, men hvad "gør jeg så" gå man ned og får lavet en ny på motorkontoret, hvis den står som afmeldt i deres system ? eller hvordan fungere det.

Og hvad er omkostningerne med ny nummerplade og sådan smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reg uden atest ?
  • #1   18. apr 2015 du skal have den tidligere ejer "på papiret" til at underskrive en erklæring om at reg, att er bortkommet. og mener ikk det koster ret meget

• #2   18. apr 2015 Vel og mærket den tidligere REGISTREREDE ejer.

• #3   18. apr 2015 Ja det jeg tænkte, og der tror jeg ikke er ham der sælger. smiley

• #4   18. apr 2015 Det er noget rigtig bøvl hvis ham på papiret ikke er ham du køber af. Prøvede det med en bil hvor jeg fik smidt reg attest væk. Det tog ca. 1 år og få papirene på den tilbage, pga sidste registrerede ejer var flyttet til udlandet. Men det kan lade sig gøre, hvis man er stædig nok smiley

• #5   18. apr 2015 Og det er jeg ikke med ham her, han virker utroværdig. Men tak for svar smiley

• #6   19. apr 2015 start med at ringe til politiet og spørge på om den er stjålet eller der er andet med den?
    Siger de god for den, laver du sammen med sælger en udførlig slutseddel med alt info om køretøj, fulde navn, adresse og CPR nr. på både sælger og dig selv, og så skriver i at sælger har mistet reg. attest., og at politiet har oplyst at køretøjet ikke er stjålet, og at nøgler til køretøjet Haves, samt i påfører handelsprisen.
    Du kan så via Skat.DK ansøge om en ny reg attest, og her bliver du bedt om at vedhæfte en slutseddel hvis ikke du er det pågældende køretøjs registrerede ejer.
    og så skal du indbetale 50 kr for den nye attest, og den nye kommer med posten kort efter, såfremt at den ikke er stjålet.
    Har prøvet det flere gange, og har man dokumentation og grundig slutseddel, får man en ny uden problemer.

• #7   19. apr 2015 Michael har ret. i dag er det slet ikke så besværligt som folk vil gøre det til.
    har gjort det på den måde med en mc også. reg. attest kom efter 3 uger.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
    #8   19. apr 2015 og så skal du indbetale 50 kr for den nye attest

Den koster 100 kr.

• #9   19. apr 2015 Ja det er rigtigt nok det er 100 kr nu.

• #10   19. apr 2015 100,- kr. så lærte jeg også noget i dag ????

• #11   2. jul 2015 michael du har delvist ret jeg har prøvet det. og havde købt en bil af en der havde smidt papirne han postod at den havde stået i hans navn så der skulle ingen problemer være der han ville sende dem efter føglene med posten (han var meget troværdig) viste sig så da tiden gik og forklaringerne blev mere og mere underlig. kontaktet jeg politiet pasonligt og de sage den ikke havde hvadet omrigisteret så manden havde kørt i 6 år i en anden mands navn. politiet var meget behjælplig da jeg jo havde en en godt udført slut sedel. de ringe til tidliger rigisteret ejer og spugte om han ville hjælpe mig og om jeg måtte få hans nummer så jeg kunne ringe til ham og få ham til at ansøge på skat efter en ny reg. atest da det er den tidlige rigistret ejer der skal ansøge. men politiet sagde så samtidig at ville han ikke det var det bare avligt for mig for så ville jeg ikke kunne få papir til den

Kommentér på:
Reg uden atest ?

Annonce