{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Finansiering på "gammel" bil {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg vil gerne oprette en bilfinansiering med udbetaling på en bil som er 10 pr gammel. Bilen koster 140.000 og jeg tænker at oprette lånet over 6-8 år med 20% udbetaling.

Er dette overhovedet muligt? umiddelbart kan jeg kun finde lån som skal være tilbagebetalt inden bilen er 12-15 år.

Er det eneste alternativ at optage et almindeligt forbrugslån med en høj rente/ÅOP? Eller kender i nogle steder som praktiserer disse bilfinansieringer

tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Finansiering på "gammel" bil
  • #2   13. sep 2015 hvad er det for en bil der stadig koster 140.000 som er 10 år gammel?.

• #3   13. sep 2015 Dette var bare et tænkt eksempel da mit budget er 140 og bilen (en bmw 120d) er produceret fra 2005 til 2010

• #4   14. sep 2015 Der findes da massere af biler, der stadig koster over 250,000kr, når de er 10 år gamle...

Mercedes ML, CLS, CL, S-klasse, Bmw 7-serie, 5-serie, X5...

Audi A6, Audi A8.... ja der er seriøst mange

• #5   14. sep 2015 Dit budget er vel ikke 140k hvis du ikke har pengene?

• #6   14. sep 2015 Jakob R-
    hvad vil du så kalde det? Mit budget er udregnet på en bil der via finansiering med udbetaling skal koste maximum 140.000.

Eller mener du kun at man kan lægge budget hvis der er tale om en kontant betaling?

Nu er vi i 2015 - og bilfinansieringer har aldrig været billigere og mere konkurrencedygtige.

Og 140.000 for en 10 år gammel bil er altså ikke helt unormalt.

• #7   14. sep 2015 Bare husk at bilen kommer til at koste dig mere end 140k med finansiering. Det er mange penge for en 10 år gammel bil, men det er måske okay hvis du selv kan lave det meste der skulle gå galt på bilen, eller kender nogen der kan.

• #8   14. sep 2015 Jakob: Du snakker da som du har forstand til.

Jeg kan fremvise flere driftbudgetter, hvor en 10år gammel kvalitetsbil over en 3årig periode har været billigere, at købe, forrente, afskrive og servicere. End en ny pis-mig-i-øret-kina-spand....eller endnu værre, en fransk bil..
    Deres afskrivninger kender jo ingen grænser

Sebastian: Du kan få meget lækkert i den prisklasse, men du skal passe på med renterne på billånet. De er ofte meget høje, når vi snakker om biler der er 10år gamle. For langt de fleste folk, vil en leasingløsning for en 3årig periode, være det billigste.

• #9   14. sep 2015 Det er præcis det du skriver til sebastian jeg mener morten. Jeg har aldrig sagt at han skal købe en ny bil, for det er klart det man mister flest penge på at gøre.

• #10   14. sep 2015 Men tak for jeres svar - jeg har dog besluttet mig at finde en bil som er Maks 5-6 år som jeg kan finansiere mig til ved en lidt højere udbetaling.

konklusion: finansieringsselskaberne tilbyder primært blanco lån eller forbrugslån med en høj rente og ÅOP - ved køb af en bil med nogle år på bagen.

• #12   15. sep 2015 Ja det er svært på de ældre. Vi oplever mange kunder der vælger en leasing løsning istedetfor, da udgiften over eks. 3 år, typisk ligger på 60% af udgiften til at finansiere og afskrive på bilen.

Kommentér på:
Finansiering på "gammel" bil

Annonce