{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
23.600 visninger | Oprettet:

Udsættelse af vægtafgift {{forumTopicSubject}}

Hej

Er der nogle der ved om man kan få en måneds henstand med at betale sin vægtafgift?

Har en afgift der kommer den 1 januar 2016 - men af personlige årsager har jeg først råd til at betale den 1 februar 2016

Hvor lang tid kan man egentlig køre vidst man IKKE betaler til tiden inden politiet kommer og tager pladerne???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udsættelse af vægtafgift
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   6. dec 2015 Pille pladerne er den eneste måde..
    Eller tage risikoen og rykker gebyret der kommer med en mdr for sen betaling.
    Og der går et par dage fra regningen skulle være betalt, til at politiet får sagen.. Men de dukker vidst ikke op på ens adresse mere og henter pladerne

• #2   6. dec 2015 Tænkte nærmere på at vidst man ringer ind til skat og foreligger dem hvordan det ligger om de så kan rykke betalingen på en måde???

• #3   6. dec 2015 Sælg din bil hvis du fucking ikke kan betale en skide vægtafgift? smiley
    Lån i banken,

• #4   6. dec 2015 Slap dog lige af KaspR - kan du ikke svare folk pænt!!!

• #5   6. dec 2015 Træk betalingen og se hvad der sker

• #7   6. dec 2015 Jeg har det også sådan lidt stramt med spørgsmålet som Kasper.

Men tag da bare chancen og træk tiden så må du jo tage den rykker hvis det skal være..

Men ja hvis ikke man har råd til vægtafgift har man i teorien ikke råd til at have bil.. har du ikke en buget konto så du spare op løbende til at betale regninger?
    Hvis ikke, HVORFOR?

• #10   6. dec 2015 tvivler på de gider stikke til dig når det gælder en måned.. smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #11   6. dec 2015 Jeg mener at der går lidt mere end en måned inden rykkeren kommer, og i den mellemliggende tid kan politiet ikke gøre dig noget, først når den røde rykkerskrivelse er kommet og betalingsfristen på den er overskredet...

Jeg ville også ringe til dem, det er nok det nemmeste at gøre, så får man ovenikøbet klar besked.

• #12   6. dec 2015 man kan sagtens trække den 1 månede
    dog kan der komme en ny tegning med,en rykker

har selv trukket den 2 må nede
    da jeg havde glemt giro kortet.

Der kom så en ny tegning med rykker på.

men man skal huske på
    at trække man den
    så kan man risiker at politiet henter pladerne.

og til dem der råbe op,om man,bare skal betale.

De kender jo ikke til, grunden
    til man ile lige har penge.

Jeg er i skolepraktik
    så lønnen er samme som du

så nogen må nede trække man en tegning eller 2 til den næste

for,og få alt til at hænge sammen.

og sådan er det.

• #14   6. dec 2015 Mange tak for alle de "positive" svar

Jeg prøver at ringe ind til skattefar i morgen mandag, så må jeg se om de kan vente med pengene til den 1 februar...

• Trine N
    Trine N Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #15   28. nov 2016 Hej Bo, fik du svar på om du kunne få lov til at udsætte det en måned?

• #16   28. nov 2016 Hej Trine Jeps ringede til skat for at høre der skulle jeg bare lad være med at betale så vil jeg selvfølgelig få en rykker så de kommer ikke og klipper pladerne der kom selvfølgelig et rykkergebyr på

• #17   28. nov 2016 Prøv at se sidste udgave af Luksusfælden med fyren, som bare købte en ny bil ca. hver 2. måned, fremfor at betale vægtafgift.
    Så noget kunne tyde på de er ret langmodige.

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #18   6. jun 2017 Håber at i har ret at jeg kan vente med at betale afgiften til den 1 juli, hvor langt tid går der for jeg for rykker nr. 1 og når jeg at betale rykker nr.2 inden de klipper pladderne? Regningen ska betales 6/7-17. Mvh. Christian

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #20   6. jun 2017 Jeg er ret sikker på at de først klipper pladerne efter 2. rykker.

• Christian J
    Christian J Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Svar: 2
    #21   6. jun 2017 Tusind tak for svarende smiley

• #22   5. jan 2018 Har glemt og betale for en periode i mere end et år.
    Har dog betalt for de andre perioder.

Har rentfaktisk først fået rykker 1 nu her, fordi bilen er blevet afmeldt.
    Hvis jeg ikke havde afmeldt bilen, tror jeg sku ikke de havde opdaget jeg ikke havde betalt.

Kommentér på:
Udsættelse af vægtafgift

Annonce