{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl på bil - købt af forhandler
  • #1   3. feb 2016 Købelovens reklamationsret.
    Medmindre sælger har givet dig en ekstra garanti, så kan du jo henholde dig til den smiley

Ps: Det er ikk svært, altså købeloven.....

• #3   3. feb 2016 Hvad er alvorlig elektrisk fejl? Sprunget bagagerumspære?

Købte du bilen i 2007?

Hvad siger dine garantibetingelser?

• #4   3. feb 2016 kigger lige med. lyder spændende

• #5   3. feb 2016 Bilen er købt for under 2 år siden. (Juni-14)
    Da den skulle have service, beder jeg mit værksted om samtidig at skifte pæren på mine tågelygter bag (fik en anmærkning til syn).
    Han har så ringet til mig og sagt han ikke vil lave det, da hele anhængertrækket - som bilen er købt med - er kastet på bilen, og alle ledninger er monteret ukorrekt, og det er kun et spørgsmål om tid før det hele ender totalt galt.

Da jeg jo har købt bilen i god tro, og ikke kigget ledningerne til anhængertrækket igennem, samt jeg ikke har haft den i 2 år endnu, ville jeg høre hvilke rettigheder jeg har.
    For vil jo ikke ende med en bil som hverken har lys, kan starte eller er brændt af pga. kortslutninger...

• #6   3. feb 2016 Dvs at bilen lige har været til syn?
    Og til syn har de ikke anmærket hverken montering af selve trækket, eller monteringen af elledningerne??

Tror bare du skal finde en anden mekaniker.
    Evt køre ned til din synshal og spørge dem hvad de mener omkring monteringen af ledningsnettet.

Hvilken bil er det - og hvilken årgang?

• #8   3. feb 2016 De har anmærket af tågelyset bag ikke virker. Og det var åbenbart den ukorrekte montering af anhængertrækket der var årsagen.
    Og nej, jeg skifter ikke mekaniker da det er en god ven af familien - så stoler skam på hvad han siger.

Og bilen er den Chevrolet jeg har oprettet.

• #9   3. feb 2016 Hvis det passer, hvad din mekaniker siger, så har du i teorien en god sag. I praksis, til gengæld, vil forhandleren nok sige "held og lykke med at bevise, det var monteret sådan, da du købte den", så reelt er der ikke meget at gøre halvandet år efter købet...

• #10   3. feb 2016 Hvis trækket har været det mindste ukorrekt monteret havde synsmanden givet en anmærkning.
    Så dit træk er helt sikkert monteret korrekt.
    Det er selvfølgelig også muligt at synsmanden har overset noget.
    Men prøv da at tage din ven med til synshallen og lad dem diskutere hvad der er op og ned i den her sag.

• #12   3. feb 2016 i siger synsmanden burde have set det.. jeg har til dags dato sku ikke set en synsmand der så meget som tjekker om stikket virker.

• #13   4. feb 2016 Lidt af et problem du står i kan jeg se, men mit råd er, pas på med at stole på hvem som helst, alle i denne verden vil hellere tjene, store som små, penge end og skulle betale penge.. er selv blevet snydt for 14-15000 kr i løn, af dengang ''en god ven af familien''

Kommentér på:
Fejl på bil - købt af forhandler

Annonce