{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.912 visninger | Oprettet:

Jeppe T
Jeppe T
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

P-Bøde med forkert fabrikant {{forumTopicSubject}}

Hej!

jeg ved ikke helt om dette er det forkerte sted jeg poster dette, men jeg har fået en p-bøde, hvorpå der står at det er en Volvo men jeg har en VW!

Er der noget man kan gøre for at slippe for den bøde? Jeg føler ikke rigtig for at betale den, når de ikke engang kan gøre deres job ordenligt. smiley

Vh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  P-Bøde med forkert fabrikant
  • #1   29. feb 2016 Hvis de har taget billeder af bilen er der ikke rigtig nogen vej omkring.
    Hvis de ikke har kan du jo altid prøve med at der evt. må være en eller anden tosse i en volvo der har forfalskede dine plader. Det kan vel ikke være dit ansvar.
    Meeeen, det er jo kun en p-bøde smiley
    Og du har sikkert holdt ulovligt smiley

• #2   29. feb 2016 Er det din nummerplade der står derpå? Det er et gammelt trick lige at sætte sin p-bøde over på en anden bil, og så håbe ejeren ikke tjekker den ordentligt, men bare betaler smiley

• #3   29. feb 2016 Så du føler ikke for at betale pga en skrivefejl.HAR du overtrådt reglerne???

• Jeppe T
    Jeppe T Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #4   29. feb 2016 @MHH
    Er faktisk lidt i tvivl om de har taget billeder. Men det kan jeg jo finde ud af!

@Martin B
    Af hvad jeg lige kan huske på stående fod, så er det vidst min nummerplade der står derpå. Selvom det godt nok var en volvo der holdte ved siden af mig. smiley

@JT !
    Jeg har da selvfølgelig fået en parkeringsbøde i min indkørsel............... Men tusinde tak for svar på mit spørgsmål.

Jeg har egentlig holdt lovligt, men min dejlige parkeringsskive har valgt at smutte en tur ned under passagersædet!

• #5   29. feb 2016 ring til dem og spørg om det hvis der er tvivl om det. men vil da sige hvis nummerpladen passer sammen med hvad der står på bøden så er det højst sandsynligt KUN en lettere uheldig skrivefejl.

• #6   29. feb 2016 Hvis nummerpladen på bøden er den samme, som den din bil kører med, er der nok ingen vej udenom end at betale.
    Volvo/VW - begge dele starter med "V". Kan være det er skyld i forvekslingen?

• #7   29. feb 2016 Jeg synes du skal kontakte dem, for der kan være begået to fejl i min optik.

1. Du skulle rigtigt nok have haft bøden, men P-vagten har på sin lille "computer" fået trykket forkert, da VW og Volvo begge jo starte med V.

2. Nok lidt usansynligt, men du kan da håbe: Volvoen skulle have haft bøden, men P-vagten skrev forkert nummerplade og smed den på forkerte bil.

Tror mest på nr. 1...

• #8   29. feb 2016 Lad være med at betale og vis du så modtager en rykker ja så var den nok god nok i første omgang

• #9   29. feb 2016 Hej
    Fejl i regning = ingen betaling af bøde= forbyttelse af forseelse
    Husk at klage
    MVH KP

• #10   29. feb 2016 Jeg ville gøre indsigelse, som Karsten og flere andre nævner. At forholde sig passivt hjælper ikke.

Hvis de har billeder af bilen, så er der intet at gøre

Kommentér på:
P-Bøde med forkert fabrikant

Annonce