{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dodge ram 3500
  • #2   15. dec 2016 Det ser ud som om at man godt kan indregistrere en personvogn på over 3500kg men at det kræver som Thomas er inde på kørekort til lille lastbil C1

• #3   15. dec 2016 Og så skal den hastighedsbegrænses til 90 km/t smiley

• #4   15. dec 2016 Det er jeg ikke sikker på den skal for den bliver ikke inregistreret som lastbil, den bliver indregistreret som personvogn over 3500kg ligesom en limo eller en pansret direktørvogn.

• #5   15. dec 2016 nu begynder vægtafgiften at stige voldsomt, det er er pick up

• #6   15. dec 2016 Åh, jo, den bliver hastighedsbegrænset. Der er desværre kun N2 som mulighed for os dødelige, og den skal på 8000kg tilladt totalvægt for at der må være en ekstra sæderække smiley
    Har undersøgt det i vildskab, da jeg har haft tanken med en Toyota Tundra - men hvis det lykkedes for nogen at finde et smuthul som ikke kræver "flid, fedt og snyd" så er jeg helt sikkert lydhør!! smiley

Limousine?? så er den jo uden afgift og hamrende uanvendelig privat.
    Pansret?? Den er jo lavet af natpotteblik smiley

• #7   16. dec 2016 Thomas P jeg er ikke enig. Kravet for at køre den er kørekort til lille lastbil, men selve bilen skal jo ikke indregistreres som lastbil. Den skal indregistreres på hvide plader og hedder i så fald "personvogn over 3500kg". Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står at en personvogn over 3500kg skal hastighedsbegrænses ?

Dog vil jeg sige at det jo er Danmark vi bor i hvor SKAT boller dig i røven, og staten slikker resten af dig op fra gulvet af, så det skulle ikke undre mig en skid at det er så lortet at der skal begrænser i... I så fald Vor herre bevares!

• #9   18. dec 2016 den har ttv på 5534 i US, den kommer aldrig på lille kort, havde drømt om plads til to sæderækker men det bliver vist ved drømmene, har stort kort men økonomien hænger ikke sammen,
    øv

Kommentér på:
dodge ram 3500

Annonce