{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.984 visninger | Oprettet:

Henrik H
Henrik H
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 79

Quickpot priser {{forumTopicSubject}}

Hej vil lige høre om nogen herinde kender til quickpots given tilbud på reperationer,lavede en forespørgsel om udskiftning af 4 stk gløderør og fik en pris på 2765 kr, og til den pris ville jeg ikke selv rode med det i tilfælde af at en eller flere ville knække påtrods af at jeg selv kan købe bosch gløderør til ca det halve af hvad de tager for dem de bruger,de har så knækket en af dem og derefter sat prisen op til 4700 kr for reperationen, men kan intet finde med småt på deres hjemmeside om at de har lov til at fordoble regningen.
Kører ind til dem nu og overvejer lidt hvis de ikke vil udlevere bilen til den pris de har givet mig at høre politiet til om de evt vil hente den til den oprindelige pris jeg har på papir fra dem,hvad mener i at jeg bør gøre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Quickpot priser
  • #1   6. jan 2017 Ja du skal da i hvert fald ikke spilde politiets resurse på sådan noget pjat.

• #2   6. jan 2017 Det er da ikke en politi opgave det er spild af deres tid. Selvfølgelig kommer der ekstra regning når de skide rør knækker, det er en kendt risiko ved den opgave, og 4700 er stadig nådigt sluppet vil jeg sige.
    Men har du et skriftligt tilbud eller er det bare mundtligt, er den skriftlig og der ikke er taget forbehold for uforudsete ting ja så har quickpot en udfordring, men min personlige mening er at de ikke på nogen måde er urimelige i at ville have ekstra for opgaven når den ændre sig

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.709
    #5   6. jan 2017 Du faar meget svaert ved at bevise at det er deres skyld at der er knaekket et roer.Det er meget normalt paa gamle biler.
    Hvis du ringer til politiet saa optag lige samtalen smiley

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

#8   6. jan 2017 Tak for nogle af tilbagemeldinger og deandre burde måske bare lære og holde mund når de ikke har noget fornuftigt at komme med.

Jeg havde det på skrift/udprintet mail fra dem og den slags er ifølge forbrugerstyrrelsen gældende medmindre at forhandler kontakter mig undervejs og oplyser mig en ny pris som kunden skal godkende inden han går videre,det var noget jeg ikke havde sat mig ind i inden jeg oprettede tråden.

Men ros skal gives når det er fortjent og det er det her for enden blev at Brian fra quickpot i holstebro efter noget snakken frem og tilbage leverede bilen til den aftalte pris ,det er sku ærlighed der er til at tage og føle på og derved har de skaffet sig en kunde til de reperationer i fremtiden jeg ikke selv gider bøvle med,så jeg vil håbe han kan tjene pengene hjem igen på de næste opgaver jeg giver ham for den slags er den slags ærlige mennesker der fortjener at overleve når andre må lukke.

Tak for god service.

I kan diskutere videre for jeg gider ikke efter nogle af de tåbelige kommentarer der er kommet.

• #9   6. jan 2017 1. Regningen kan blive dyrere, sådan er det og intet at gøre ved. Man kan ikke forudse alt. De kunne så måske have gjort bedre opmærksom på det inden du aflleverede den.
    2. De må IKKE beholde din bil. Det er ikke deres. Det er ligesom at hoteller ikke må tage et pas i pant for manglende betaling af et værelse. Bilen er din, og det er deres hovedpine at kræve pengene ind. Man må ikke tage andres ejendele i pant i sådanne situationer.
    3. Er du sikker på at den oprindelig pris du har fået var med moms?

Som skrevet - du kan kun tage fat i politet hvis de nægter at udlevere noget du ejer. Politiet kan ikke blande sig i regningens størrelse. Det er værkstedets ansvar at kræve pengene ind bagefter, og de har valgt at lave det på kredit i stedet for forudbetaling/depositum.

Med det sagt - betal nu bare det som det har kostet.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#10   6. jan 2017 Hold da helt op hvor kan man vaere arrogant,Gaar ud fra det plaster paa din avatar er til dig selv ?
    PS,dette er et aabent forum,hvis du tror du selv kan bestemme hvad folk vil skrive saa er du havnet det forkerte sted.

• #11   6. jan 2017 Jer der siger han skal betale, i er da for dumme...
    Når han har et skriftligt tilbud, så må det da gælde.

Lidt som at få bygget et hus, men så fordi de ikke har tænkt på eventuelle problemer, hæves prisen, det er sku ikke Iorden.

Men når det så er sagt, skal Brian fra Holstrebro have noget credit for at løse opgaven på en profesionel måde.
    Og Henrik, er fan af din indstilling, den gode service, gør dig til fremtidig kunde. smiley
    God dag.

• RSP 36
    RSP 36 Tilmeldt:
    feb 2016

#12   6. jan 2017 Thomas,hvis du i hans foerste indlaeg kan finde noget om hvorvidt der staar i hans tilbud staar om ekstra arbejde koster ekstra eller ej saa maa jeg give dig ret i at vi er "dumme".
    Hvis ikke,saa kan du vel selv gaette hvad vi mener om din IK ?
    Vi er ikke alle tankelaesere.
    Flot brug af det danske sprog ellers,du skal nok blive til noget stort smiley

• #13   6. jan 2017 Jeg antog blot han havde fået et skriftligt tilbud, da han lavede en forespørgsel og fik en pris.

Men kan godt se når min kommentar kommer efter hans sidste kommentar, at min kommentar virker overilet, hvilket jeg undskylder.

• #14   6. jan 2017 Det jo altid svært med tilbud på sådanne opgaver.. Især vi taler ældre genstande hvor der kan være uforudsete problemer på vejen.

Værkstedet har to muligheder: Enten at sætte en høj pris hvor der er plads til fejl, eller give en god pris i håb om at det går - men med mulighed for at den kan ændre sig. I bund og grund handler det hele om kommunikation. Et simpelt værktøj der ikke bruges ofte nok mange steder..

• #15   6. jan 2017 Du har helt ret! så må man nævne det for kunden, så synes det er helt fair værkstedet sluger regningen.

Men hvis de havde nævnt at det muligvis kunne løbe op i det dobbelte, så synes jeg også det havde været på sin plads at sluge regningen. smiley

Og ja, kommunikation er altid roden til mange komplikationer. smiley

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

#16   13. jan 2017 #10 plasteret er til din slags og dem du forsvarer,jeg siger ikke folk ikke må skrive hvad de vil bare at jeg ikke gider læse det eller deltage i noget på så lavt et niveau,det er der uintelligente mennesker nok i verden til at klare smiley

Som jeg skrev i indlæg nr 8 er der nogle gældende regler der beskytter mig som forbruger mod knap så heldige elementer som jeg ikke havde sat mig ind i inden indlæg nr 1,og for dem som har læst mit indlæg nr 1 slutter jeg vist af med at sige noget med hvordan jeg står i denne situation i forhold til mekanikeren da jeg frygtede han bare havde hævet prisen og derefter ville beholde min bil indtil jeg betalte hvad han havde lyst til istedet for hvad der var aftalt uden at der stod noget med småt nogensteder om han kunne ændre pris efter lyst,,og på en voksen lærlinge løn som lige havde betalt bilen 3/4 år inden dette var der ikke lige til at købe endnu en bil,men er stadig glad for cmaxen og overvejer da om lidt over 1.5- år når jeg er udlært om det ikke skal være en ford smax til den tid som quickpot så kan få lov til at skrue i istedet for.
    God weekend

• #17   13. jan 2017 Hold kæft man, har du ikke større problemer her i tilværelsen?!.
    Godt du ikke har været min kunde.

Det jo heller ikke NETTO's skyld at din mælk bliver dårlig, pga du ikke sætter den i køleskabet.

Sagen er simpel: Du har ikke haft vedligeholdt din bil godt nok. FÆRDIG BOM.

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

#18   11. apr 2017 #17
    Havde jeg været din kunde så fremturene som du er var jeg nok røget ind for vold igen og du røget på hospitalet for at være en fisse,færdig boom

• #19   11. apr 2017 Badass^^ smiley

• #20   11. apr 2017 18.. Holdkæft hvor er du sej.. SÅDAN. (host idiot)

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

#21   28. apr 2017 Jamen for faen kommer stille og roligt ind og stiller et spørgsmål for at finde ud af hvor jeg står da jeg ønsker at opføre mig korrekt uden at blive røvrendt , og så skal man overfuses af den ene dummere en den anden fjols,naturligvis medfører det en kommentar,kan de ikke tåle at få igen af den mønt de selv giver af burde de måske lukke ædespalten engang imellem,og ja står ved hvad jeg skrev.

• Carsten G
    Carsten G Tilmeldt:
    dec 2015

Svar: 18
    #22   28. apr 2017 Fast pris tilbud er fast pris tilbud, bliver det så pludselig dyrere for værksted så er det værksted som hænger på ekstra regningen.

Har et værksted lavet skriftligt tilbud uden at tjekke bil er det dumt af dem, er der andet som skal laves udover det tilbud der er givet skriftligt på så skal der ringes til kunde med en merpris som kunde så kan sige ja eller nej til.

Henrik du skal ikke tage dig af dem fra generation Ribers eller generation 50% i rente, de har ikke fattet hvad økonomi betyder og hvad en skriftlig aftale er.

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    mar 2012

#23   28. apr 2017 #22
    Takker, det var da en helt befrielse at opdage der stadig er normale mennesker herinde.
    God weekend.

• #24   28. apr 2017 #9 hvor har du det sludder fra?
    Et skriftlig tilbud på udskiftning af gløderør er bindene og problemer i forbindelse med udskiftningen er inkluderet i tilbuddet, ellers hedder det et prisoverslag og ikke et tilbud. og overstående ved værkstederne ganske udmærket og kan bare lade være med at give tilbud på opgaver de ved der kan give problemer ellers må de ligge lidt oven i så de ved de er dækket nogen lunde ind.

En virksomhed SKAL oplyse prisen med moms til private.

• #25   28. apr 2017 #9 punkt 2 er heller ikke korrekt "2. De må IKKE beholde din bil" jo de må faktisk godt beholde din bil indtil du har betalt ved kasse 1.

#6 man kan faktisk køre en civil ret sag uden brug af advokat så længe beløbet er under 50.000kr det koster 500kr i start gebyr som du får tilbage hvis du vinder, så det behøver faktisk ikke koste flere tusinder i advokat udgifter for at få ret.

• Carsten G
    Carsten G Tilmeldt:
    dec 2015

Svar: 18
    #26   28. apr 2017 Søren A

punkt 2, rigtigt medmindre der lige er det men at der er et nedskrevet fastpris tilbud for så må de ikke. smiley

Kommentér på:
Quickpot priser

Annonce