Gevind undervogn og betaling til told og skat?? {{forumTopicSubject}}
Hey Alle!
Jeg står med en bil, som jeg netop har været til syn med. Da jeg var til syn, ville synsmanden ikk godkende min bil pga. gevind undervogn, før jeg betalte 1500 kroner, som han sagde Told&Skat skulle have, for at registrere/godkende det som en konstruktiv ændring.
Jeg valgte fint at bevare mit dankort i lommen og køre derfra, da jeg simpelthen aldrig har hørt om at man skulle betale for at få skrevet ''Konstruktiv ændring'' i reg attesten.
Det skal siges, at jeg HAVDE TÜV-papirene med, og har fået synet bilen før med undervognen, DOG skrev daværende synsmand intet i reg attesten.
Kan det virkelig passe, at man skal betale de 1500 til skat, eller prøver synsmanden at score lidt ekstra til kaffekassen?
På forhånd tak.
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 36 Svar: 527
sep 2007
Følger: 49 Følgere: 47 Biler: 1 Emner: 59 Svar: 168
Jeg kunne bare ikk finde noget med det, derfor jeg oprettede forum-indlægget.
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 36 Svar: 527
nov 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 55
Men der er mange synshaller der tager en højere pris for et regsyn & samtidig tager gebyr for at skrive konstruktive ændringer ind i skat..
Og det er der en god grund til for det er blevet mere tidskrævende at skrive disse ændringer ind. Idag skal synshallen uploade dokumentationen til Fstyr.
og for at blive fri for bøvlet tager man nogle steder en høj pris for at lave dette.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 384 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.550
Gevind undervogn og betaling til told og skat??