AutoConcept forsikring!!! {{forumTopicSubject}}
Syntes jeg vil dele denne viden med alle der overvejer eller har tegnet ekstra forsikring igennem den nævnte forsikring.
Jeg tegnede forsikring på min Polo 6r Gti fra 2011 for at være lidt på den sikre side mht motor og gearkasse.
Forsikringen kostede 3.600 kr og efter et halvt års ejerskab med bilen opsiger jeg forsikringen og regner med at skulle have penge tilbage, men sådan kører de ikke.
Du betaler for et år og det er også selvom du sælger din bil efter et par måneders ejerskab.
Det må være en virksomhed med en stor profit.
Tænk jer om før i vælger disse.
Vh
Henrik
jul 2015
Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 13
Vil svare til du lejer et hus, lejlighed eller hvad det nu skal være og de ikke oplyser at der er svamp, fordi det stod nederst med småt i betingelserne på side 52. Ville det være i orden eller mener du så i dette tilfælde udlejer skulle have oplyst omkring dette ?
okt 2007
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 31 Svar: 62
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 7 Emner: 2 Svar: 447
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.261
feb 2011
Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 6 Svar: 1.665
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 13
Forsikringen skulle gå ind og dække ved motornedbrud, gearkasse nedbrud og i lidt dyrere biler er det meget brugt folk tegner sådanne forsikringer.
Jeg ønsker bare at oplyse andre herinde om hvordan de driver deres virksomhed, hvis nu sælger ikke er så flink at oplyse omkring dette.
Folk herinde er gode til at hjælpe hinanden og dette er blot en hjælp til andre inden de siger ja til sådan en forsikring.
AutoConcept forsikring!!!