{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.179 visninger | Oprettet:

AutoConcept forsikring!!! {{forumTopicSubject}}

Syntes jeg vil dele denne viden med alle der overvejer eller har tegnet ekstra forsikring igennem den nævnte forsikring.

Jeg tegnede forsikring på min Polo 6r Gti fra 2011 for at være lidt på den sikre side mht motor og gearkasse.
Forsikringen kostede 3.600 kr og efter et halvt års ejerskab med bilen opsiger jeg forsikringen og regner med at skulle have penge tilbage, men sådan kører de ikke.

Du betaler for et år og det er også selvom du sælger din bil efter et par måneders ejerskab.
Det må være en virksomhed med en stor profit.

Tænk jer om før i vælger disse.

Vh
Henrik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AutoConcept forsikring!!!
  • B Ø F
    B Ø F Tilmeldt:
    jul 2015

Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
    #1   15. maj 2017 Du har da læst de vilkår du skriver under på? Det er vel ikke nogen overraskelse for dig så..

• #2   15. maj 2017 Læser du alle punkter når du skriver under ved en opdatering til Apple? Der findes mange punkter og som sælger af disse produkter vil du så ikke mene man skal oplyse om dette?

Vil svare til du lejer et hus, lejlighed eller hvad det nu skal være og de ikke oplyser at der er svamp, fordi det stod nederst med småt i betingelserne på side 52. Ville det være i orden eller mener du så i dette tilfælde udlejer skulle have oplyst omkring dette ?

• #3   15. maj 2017 som der bliver skrevet, man læser ting godt igennem inden man skriver under.

• #4   15. maj 2017 Meget muligt at det har stået med småt på bagsiden af en våd kontrakt - det er stadigvæk nederen forretnings metode i min optik.

• #5   15. maj 2017 Lyder meget normalt.

• #6   15. maj 2017 At sælger nok ikke har oplyst om alle punkter er lidt kritisabelt. Men det plejer at være en god ide lige at tage de 10 min det tager at skimte de forskellige betingelser igennem. Der ud over er det meget normalt på disse typer forsikringer

• #8   16. maj 2017 Pernille det er udover ens normale forsikring man tegner denne forsikring.
    Forsikringen skulle gå ind og dække ved motornedbrud, gearkasse nedbrud og i lidt dyrere biler er det meget brugt folk tegner sådanne forsikringer.

Jeg ønsker bare at oplyse andre herinde om hvordan de driver deres virksomhed, hvis nu sælger ikke er så flink at oplyse omkring dette.

Folk herinde er gode til at hjælpe hinanden og dette er blot en hjælp til andre inden de siger ja til sådan en forsikring.

Kommentér på:
AutoConcept forsikring!!!

Annonce