{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.878 visninger | Oprettet:

Forsikring på uregistreret bil. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige og tænker lidt..

Man har en bil stående i garagen eller i indkørslen, bildn står uden plader (af en eller anden årsag.) Er der nogen forsikring der dækker feks. brand eller tyveri osv.. Dækker indbo forsikringen eller skal man tegne en special forsikring..?? Eller er det bare bad luck hvis der sker noget med ens bil som ikke er indregistreret..

Jeg tænker der er vel på et eller andet tidspunkt nogen der har stået i den situation hvor hytten brænder ned og taget garage og bil med, eller et eller andet fjols finder ud af du har en lækker øse stående..

Bare lige en tanke jeg havde idag..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring på uregistreret bil.
  • #1   20. jun 2017 Jeg mener at den ikke dækker. Men hvis du splitter bilen ad og putter det hele i papkasser så indgår det som indbo og dækker dermed - det svarer til at du har reservedele liggende på hylden. Men nogle andre kan vel bekræfte/afkræfte.

• #2   20. jun 2017 Jeg tænker selv at det er bad luck hvis det skulle ske..

• #3   20. jun 2017 Du skal have en stilstands forsikring på den..
    Det er vist eneste mulighed hvis du vil have den dækket

• #4   20. jun 2017 Det er bad luck.. Havde en bmw (uden plader) der udbrændte i min indkørsel.
    Ingen dækning.

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #5   20. jun 2017 Tjah jeg har da haft stildstandsforsikring på både mc og biler.
    Så det er da kun bad luck hvis man ikke har forsikret sig ordentligt.
    Hvilket vel egentlig giver sig selv.

Hov overså lige du havde skrevet uden plader. Mine har godt nok haft plader på imens de stod stildstandsforsikret. Men hvis jeg husker rigtigt så kunne jeg nu også sagtens have den uden pladerne på.

• #6   20. jun 2017 Om den så holder inde i din stue, så er der ingen forsikring der dækker den.

....... medmindre du har tegnet forsikring på køretøjet. ......Kasko, eller stilstand.

Gælder alle køretøjer, også MC

• #7   21. jun 2017 Man kan godt tegne en stilsdstandforsikring på en bil uden plader, det har vores 2 hver vinter

• #8   21. jun 2017 Ja da, min står også uden plader om vinteren, og med stilstand på. ( Brand , tyveri og nedfaldne genstande. )

• #10   21. jun 2017 #9 Nu var det bare en tanke jeg fik.. Jeg har pt ikke nogen uindregistreret bil.. Men det er da meget rart at vide at man kan få en henstands forsikring.. Det vidste jeg ikke man kan..

• #11   21. jun 2017 Henstand, tilsagn, som en kreditor giver sin debitor mht. betaling. Hvis en kreditor ifølge et pantebrev i fast ejendom yder henstand med betalingen, kan han eller hun under visse betingelser få forringet sin panteret. Er der stillet kaution for et lån, kan kreditors henstand med debitors betalingspligt efter omstændighederne afskære kreditor fra at søge kravet gennemført mod kautionisten.

Så hellere stilsdstand

smiley

• Danni J
    Danni J Tilmeldt:
    maj 2017

Følger: 12 Svar: 3
    #12   29. jun 2017 Du skal have en forsikring, ellers er du ikke dækket hvis der måtte opstå skader, eller hvis andre kommer til at skade din bil selv om den er i din garage. Din indbosforsikring dækker ikke, da bilen ikke ses som en naturlig del af din indbo. Jeg kan anbefale https://www.samlino.dk/bilforsikring til at finde den billigste forsikring til dig behov, har selv brugt den flere gange, tjekker sådan ca. en gang om året om det er et bedre tilbud. Mine venner har også brugt andre sider, der vidst skulle være gode nok, evt. bare søg på google "bilforsikring sammenlign" så tror jeg du finder noget. Håber du finder ud af det med forsikringen

Kommentér på:
Forsikring på uregistreret bil.

Annonce