{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trailer reg attest
  • #1   21. jul 2017 Nej, men normalt vil du skulle bruge navn og adresse på tidligere ejer, som så skal ind på skat.dk og bestille en ny attest med nem-id.
    Du får næppe oplysninger fra CRM eller Politiet for den sags skyld.
    Så køb kun hvis der medfølger attest.

• #2   21. jul 2017 min kammerat prøvede det og det tog skat over 1 år før han kunne få plader på. helt fucked

• #3   21. jul 2017 Jeg tænker nu mere på om man ikke bare kan få slettet tidligere reg af traileren og få nye papirer på den, de er jo fri for afgift

• #4   21. jul 2017 Allan R jeg kender godt reglerne for alle de normalt prøvede problemer smiley Det her er en helt anden sag, jeg skal ikke købe den, jeg vil ikke give noget for den da jeg ved det bliver et helvede at få ordnet tingene, men der må jo være nogen der har prøvet det samme

• #5   21. jul 2017 Hvis det er en lille 500 kg trailer, hvor der jo ikke betales vægtafgift, så er det vel ligegyldigt med papirer, men det er det måske heller ikke?

• #6   21. jul 2017 Nej det er en 750 kg kassettailer, man er jo nødt til at have en reg attest for at omreg, reg traileren

• #7   21. jul 2017 Ja nok når det er en 750 kg, det er rigtigt. Det var bare hvis det var en 500 kg trailer, så er det jo meget normalt, at man slet ikke omregistrere smiley

• #8   21. jul 2017 Op på et motorkontor med de oplysninger du nu har og betal 100kr, så undersøger de det, og så får du en ny attest efter et par uger hvis de vurdere det hele er ok

• #9   21. jul 2017 Det lyder lækkert hvis det kan gøres så nemt, tak alle ????

• #10   21. jul 2017 bare have en slutseddel med at du har købt den

• #11   21. jul 2017 Det er pænt ligegyldigt om der betales afgift eller ej. Der er nummerplade på den og centralregisteret har ejer oplyst samt anhængerens ansvarsdækning følger ejerskabet. Ergo, hvis der er udfodringer med at få den omregistreret ville jeg ikke røre den med en ildtang

Prøv at gå op skats motorregister via nemid og bede om omregistrering af den....tidligere ejer vil få en notification via sin NemId på skat.dk om at nogen har bedt om ejerskifte...jeg har aldrig prøvet med en trailer men det burde virke. Ellers er der kun den slagne vej via motorkontoret (de få der findes)

• #12   21. jul 2017 Øh ... mon ikke traileren er dækket ind under det trækkende køretøjs ansvarsforsikring? Jeg betaler ialtfald ikke forsikring på min trailer.

• #13   21. jul 2017 Det er sikkert som med biler, der sender du 100kr til skat, kopi af indbetalingen og en kopi af købsbevis eller en tro/love erklæring på at du er den retmæssige ejer, så sender skat en nmodning til sidst registrerede ejer om det er korrekt og svarer han ikke på den i løbet af 14dage, eller anerkender, det ikke er hans længere, så får du en ny attest med hans navn på, som du så kan omregistrere med.

Kommentér på:
Trailer reg attest

Annonce