{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.852 visninger | Oprettet:

Registrering af Yamaha raptor 700 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har et spørgsmål vedrørende min Yamaha raptor, det er fordi at jeg lige nu bor og arbejder i Montana i USA. Og herovere har jeg købt en Yamaha raptor fra årgang 2014, som jeg har en amerikansk registreringattest og amerikanske nummerplader på.
Men jeg vil gerne have den med mig til Danmark, men kun hvis jeg kan få nummerplader på den, men har hørt at det ikke længere muligt at få nummerplader på en Yamaha raptor mere.
Så ville høre om der er nogen af jer der ved noget om det?
Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Registrering af Yamaha raptor 700
  • #1   6. nov 2017 Kan ikke se hvorfor den ikke skulle kunne der er bare noget med Max hk så vis du kan drosle den så den overholder de krav så må den kunne

• #3   6. nov 2017 Det er noget med en ny lov der gjorde at hvis din er fra før en hvis dato så kan du få nr plader på , men kun dem der er indregistreret inden at den regel kom og i og med din er fra USA og skulle indregistreres så tror jeg ikk du på nogen måde kan få plader på med mindre de laver regel om igen

Alle der kan købes fra ny de kan ikk få plader på , så der er kun en ting. Sælg din , køb en når du kommer til dk der HAR nr plader !
    Selv forhandlere opkøber alle dem Med nr plader fordi de ikk er til at få fat i mere

• #4   6. nov 2017 Ja det er nemlig det, for man finder ikke en fin en til under 100k hvor min kun kostede 30k og er meget nyere end alle dem der hjemme, men selfølgelig også unden nogen form for registreringsafgift på.

Kommentér på:
Registrering af Yamaha raptor 700

Annonce