{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.304 visninger | Oprettet:

Nissan Skyline R34 indregistrering {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen.

Jeg var i sidste uge ovre i England og hente en Skyline R34 GTT
som jeg gerne vil have plader på her hjemme. Men er løbet ind
i et lille problem som jeg håber nogle her inde måske kan hjælpe med.

Kørte til Toldsyn i Tirsdags og der fik jeg afvide at jeg skulle bruge en
dataerklæring (COC) Men eftersom at den ikke har været solgt fra
ny i EU findes sådan en ikke.

Så kommer det svære. Er der nogen som kender til et andet dokument
jeg kan bruge så jeg kan få indregistreret bilen?

Der er jo flere af dem allerede i Danmark så det må være muligt og kunne få plader på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Skyline R34 indregistrering
  • #1   9. dec 2017 Prøv at finde JPD Japan, evt. på facebook. De lever af at hente biler fra Japan og få dem på plader. De kan HELT SIKKERT hjælpe smiley de er nogle rigtig flinke og hjælpsomme gutter smiley jeg er sikker på de kan hjælpe dig.

  • #2   9. dec 2017 Hej Daniel.
    Jeg har desværre allerede prøvet og kontakte JPD men de kunne ikke hjælpe mig.
    Så jeg er lidt på bar bund da jeg ikke har lyst til og skulle sælge den til udlandet igen.


  • #3   9. dec 2017 prøv at kontakte AutoConsult v/Preben Egelund han burde kunne lave en CoC dokument på din bil,

  • #5   9. dec 2017 Jeg har samme tanke som Mic: at den er for ny så.

  • #6   9. dec 2017 Du kan bruge en dataerklæring prøv nissan importøren eller hør Preben Egelund ved autoconsult om han kan hjælpe se evt hans hjemmeside autoconsult.dk. har den været indregistreret i England i mere end 3 mdr. Er der også nogle lempelser mener ikke coc dokument skal bruges ved tidligere reg i eu land prøv en anden synshal og hør dem ad

  • #7   9. dec 2017 Jeg har prøvet og kontakte AutoConsult og han kunne godt prøve og finde den men var helt sikker på at det ikke var muligt. Så hellere bruge pengene et andet sted.
    Bilen er fra 2000 så det er lidt der problemet ligger. Var den fra før 1/1-98 var der intet problem.
    Jeg har været i kontakt med Nissan Danmark og de kunne heller ikke hjælpe. Venter så på svar fra Nissan i England om de kan hjælpe.

    Men kunne være jeg bare skulle prøve en anden synshal for bilen har været indregistreret i England siden 2004


  • #8   10. dec 2017 Fuck der er noget med at den skal være eu typegodkendt for at få ind under forenklet praksis. Hvis den overholder gældende regler burde den kunne få en dataerklæring ved et prøvningsinstitut . Men det er vist kun autoconsult og tuv nord i Tyskland der kan lave dem. Men kig på fstyr hjemmeside der henviser de til godkendte prøvningsinstitutter

  • #9   27. aug 2018 Hej. Fandt du en løsning på dataerklæring og indregistrering? smiley

Kommentér på:
Nissan Skyline R34 indregistrering

Annonce