{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærearmsbøsninger og garanti?
  • #1   24. feb 2018 Hej
    Den er brugt og derfor ingen garanti. det er nu heller ikke nogen herregård at bringe dytten til et niveau uden knirk- og klonklyde.
    MVH KP

• #2   24. feb 2018 Hvad så med motoren, hvis tandremmen nu knækker - på trods af at den hverken er for gammel eller har kørt for meget?

• #3   24. feb 2018 Det er en slid del. Og desvære end mange ikke skifter før det er så slemt den ikke kan synes.

Husk at havde ophængt i neutral position før du strammer boltene i undervognen hvis du gør det mens den er løftet så få du automatisk konstant press på nine bøsning get

• #4   24. feb 2018 Hej
    Tandremsskift udføres førend havariet opstår. Sidste skifte står i servicehæfte eller fakturakopi. Ligeledes olieskifte og andre periode udskiftninger
    MVH KP

• #5   24. feb 2018 Hvis tandremmen har haft en produktionsfejl og dermed knækker - hvad så?

• #7   24. feb 2018 En bærearmsbøsning er ikke en sliddel, da der ikke er et mekanisk slid på den. Så den skal han dække på reklamationen. Ja, det går meget hurtigt til på de biler. Men det betyder ikke nødvendigvis at det er en sliddel.

• #8   24. feb 2018 Hvornår er bilen købt ?
    Hvis bilen er købt inden for de sidste 6 måneder betragtes fejlen altid som værende til stede på købstidspuntet , og så er det en fejl som forhandleren har pligt til at udbedre .

6 måneder efter købet er det køber der skal bevise at fejlen var til stede ved køb, og det kan være mere end svært at bevise .

Jeg aner ikke hvad bilen har kostet, eller hvor gammel den er, og man kan måske argumentere for at det er en sliddel, og var jeg forhandler, og havde solgt en bil til eksempelvis 10.000 kroner eller mindre, ville jeg nok også være lidt uvillig til at skifte et par bøsninger til 100 kroner .

https://fdm.dk/alt-om-biler/kob-leasing-salg/ny-eller-brugt-bil/brugt-bil-hos-forhandler

Med hensyn til feks en tandrem, så køber man kun en brugt bil hvis tandremmen bliver skiftet inden den bliver leveret, eller hvis man er 110 % sikker på hvornår den sidst er skiftet .

• #9   25. feb 2018 Bilen er nemlig købt omkring d. 11/11-17 så der er stadig lidt under to måneder tilbage, og den har kostet 34.000 og er fra 2007

• #10   25. feb 2018 Sælgeren ved godt at det ikke kan betale sig for dig at gå videre med sagen til feks forbrugerklagenævnet. Det vil koste under 1000 kroner med montering at få det lavet på et værksted, så selvom jeg er på din side og mener at forhandleren er et røvhul når han ikke er interesseret i at hjælpe dig . Jeg mener dog ikke at det er besværet værd at tage kampen op med ham for sådan et forholdsvis lille beløb .

Kommentér på:
Bærearmsbøsninger og garanti?

Annonce