{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.530 visninger | Oprettet:

Bmwxxx
Bmwxxx
Tilmeldt:
9. okt 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Coke i blodet efter 6 dage {{forumTopicSubject}}

Hej jeg tog en stor streg coke sidste fredag aften her d.2 marts (kunne faktisk ikke mærke noget, det var nok dårlig coke)
Her i torsdags d.8 marts blev jeg så taget til blodprøve af politiet hvor de tog 4 forskellige blodprøver

Kan se at det aktive coke er i blodet i op til 8 timer. Men metabolitterne bliver i blodet op til 7 dage (altså nedbrydning produkter)

Hvad er det de tjekker for Ved blodprøve? Kan se ved hash at det aktive stof thc er i blodet mellem 1-3 dage men metabolitterne kan spores i blodet op til 60 dage røg nemlig 2 sug på en joint 2 nytårs morgen

Havde også lige drukket en 50 cl normal øl men vejer 105 kg

Vil jeg kunne få erstatning hvis det hele er negativt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Coke i blodet efter 6 dage
  • Sorte Slyngel™
    Sorte Slyngel™ Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 2 Svar: 25
    #1   10. mar 2018 Erstatning for hvad?

  • #2   10. mar 2018 Det får du jo at se. Hold dig fra det lort du støtter jo mafiaen ved at tage det og ødelækker dit heldbred ved at tage det. Du ligger som du har redt.

  • #3   10. mar 2018 Tænker du skal genoverveje dit liv smiley

    Hvad vil du have erstatning for? De stoffer de har suget ud af dig eller?


  • #5   10. mar 2018 Altså hvad er det lige du forventer erstatning for mr. gangsta?

  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #6   10. mar 2018 Blev jo frihedsberøvet kan se det giver 2500 kr
    Hvad mon man får i erstatning for blodprøver hvis det er negativt? Det jo et legemes indgreb


  • #7   10. mar 2018 Tror ikke du får noget da politiet godt må det når man har mistanke.

  • #8   10. mar 2018 Frihedsberøvet? Come on! Du er mand nok til at indrømme at du har taget noget, hvilket er flot. Men så burde du også være mand nok til at tage konsekvenserne, hvis der skulle vise sig at være nogen.

  • #9   10. mar 2018 Troll

  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   10. mar 2018 Håber jeg beholder mit kørekort for havde lige fået det (generhvervet) samme dag jeg blev stoppet

  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #11   10. mar 2018

    profilbillede
  • #13   10. mar 2018 så du da også helt ligeglad med dit kørekort. vis du lige har fået det igen. og vælger at tage sådan noget og så køre igen .

  • #14   10. mar 2018 Savsmuld er desværre ikke en erstatning for hjernemasse... Og hold da kæft hvor er man da for dum, men okay du har jo fået taget kortet tidligere...

  • #15   10. mar 2018 Fjols smiley

  • #16   10. mar 2018 Dit kørekort er nok det mindste du burde bekymre dig om

    Stram op og drop de stoffer de fucker alles liv op


  • #17   10. mar 2018 Tag dig sammen, det er kraftedme kun skvat der bruger sådan noget. Drik 45 liter øl som os andre hvis du vil være fucked op en aftens tid, så er det ude af systemet 24 timer senere.

  • #18   10. mar 2018 Hør nu: Alkohol er den eneste ting du må blive påvirket af i Danmark, det er vores kultur og den skal vi holde fast i!! Drik dig hammerlam, det er ikke skadeligt, og det koster ikke samfundet nogle penge, man kan praktisk talt ikke blive afhængig af det, og din krop har godt af et seriøst spritchok en til to gange i måneden. Jesus. Ironi kan forekomme.
    Træls situation du der har placeret dig selv i, men skulle prøverne nu være negative, så skal du måske bare være glad for det, og glemme den godtgørelse? Bare min tanke, en negativ prøve må være win nok i sig selv ? smiley og tager ikke selv stoffer, så det er ikke for at forsvare Coke eller andre rusmidler.


  • #20   10. mar 2018 Andres, håbede at ironien skinnede så meget igennem at jeg ikke behøvede at skrive det smiley

  • #21   10. mar 2018 Det gjorde den ikke, men kan godt se det nu smiley Sletter min kommentar igen smiley

  • #22   10. mar 2018 Må hellere skrive at det er ironisk ellers får jeg nok høvl af bg politiet lige pludselig smiley

  • #23   10. mar 2018 Hehe, ja det går ikke smiley

  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #24   10. mar 2018 Hvordan og hvor længe var du frihedsberøvet?

  • #25   10. mar 2018 Nu får den lige den brede pensel.
    Sjovt som misbrugere altid går efter struben på hinanden. Dem der ryger forskelligt, går ALTID i offensiven og prøver barnagtigt at flytte fokus mod alkoholmisbrugere. Jeg er egentlig ligeglad med om I drikker, tager stoffer eller hvad I ellers kan finde på, men gør os andre den tjeneste at I holder jer langt væk.
    Når kroppen så begynder at falde sammen og I får organsvigt som et spil domino, kramper sammen og I mærker dødens klør skære helt ind i marven, så lad venligst være med at tude og sutte på sundhedssektoren.

    "Hvad så med dem der spiser sig fede i junkfood?!"
    Ja, det er sgu da samme sang, men istedet for endnu en gang at forsøge at flytte fokus, så tag jer sammen og fej for egen dør først.

    "Så skal vi alle sammen bare sidde hjemme pakket ind i bobbelplast eller hva?!"
    Ja, hvis jeres elendige fantasi ikke kan magte at have det sjovt uden et eller andet misbrug. Så kunne I måske bruge jeres tid på at finde ud af hvordan man så hygger sig smiley

    "Du er fandme da så hellig!"
    Næh, men jeg tager ansvar for de ting jeg gør og de fejl jeg begår, fremfor at give alle mulig andre skylden.

    smiley


  • #27   10. mar 2018 Du virker til at være en rigtig førsteklasses snotskovl.
    Du har mistet dit kørekort, fået det igen og står nu til at miste det igen. Hahaha smiley

    Hvis ikke du lærte nogen første gang så ved jeg fandme ikke hvad smiley
    Det er det rene idioti er blive ved med at leve på kanten af loven når du udmærket har brændt nallerne en gang før og fandt ud af hvad konsekvensen var.


  • #28   10. mar 2018 Endelig en ny seriøs bruger.

  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #29   10. mar 2018 Wow alle de forskellige svar man får.. kan ellers kun se 2 spørgsmålstegn i mit oplæg smiley
    Skal nok ringe ind til politiet juridisk afdeling for at få svar på om de tester for selve stoffet, eller om de også betragter de metabolitter/nedbrydningsprodukter som at være påvirket.


  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #30   10. mar 2018
    Fandt selv svaret og blev positiv overrasket:) "Det inaktive nedbrydningsprodukt af cannabis hedder THC-syre. Man kan påvise THC-syre i en urinprøve i dage eller uger, efter man har indtaget cannabis. Det er ikke målingen af inaktive nedbrydningsprodukter, der bliver brugt som bevis i en retssag."


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #31   10. mar 2018 Og hvordan og hvor længe var du frihedsberøvet?

  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #32   10. mar 2018 Var anholdt ca 15-20 minutter. Det var jo primært på sygehuset
    Og fra 0-5 timer skulle det give 2500 kr i erstatning hvis sigtelsen frafalder.


  • #33   10. mar 2018 Helt ærligt,hvor dum kan man være... Du ved du skal køre bil,så hold dig dog fra alkohol og stoffer!!!

  • #34   10. mar 2018 Håber ikke du får nogen erstatning men en kæmpe regning for at misbruge politiet & lægernes tid fordi du ikke kan holde dig fra stoffer og bilkørsel.
    Lægernes tid var bedre brugt på virkelige syge


  • DisConFlubberated
    VIP
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.743
    #35   10. mar 2018 Det burde ikke udløse nogen erstatning.

  • #37   10. mar 2018 Hvor længe kan de måle Coke light?
    Jeg drak en for et par dage siden, kunne ikke mærke noget, den må ha været dårlig, men efter at ha læst dette emne er jeg nervøs??
    smiley smiley smiley


  • #38   11. mar 2018 #37 UHA UHA du må ikke røre en bil de næste 5 år.

  • #39   11. mar 2018 Leo P
    Du er en trold, det ses tydeligt ud fra dine forum emner.


  • #42   11. mar 2018 Frihedsberøvet af politiet i små 20 minutter LOLS.

    Herre gud da, jeg har været lænket til sengen i 1 time.

    Og hvor stor en retarderet-snot-skovl er du lige?????.
    Strike 1 . Du har mistet kortet, men generhvervet det.
    Strike 2. Du står til og miste kortet igen fordi du ikke lærte af strike 1.
    En talemåde på engelsk hedder: Three strikes and you are out.

    Brug nu den ene hjernecelle du har og lad værre med og fucke mere op!.


  • #43   11. mar 2018 POLITIET MÅ HOLDE DIG I 10 MIN UDEN EN ANHOLDELSE - SKAL DE HOLDE DIG LÆNGERE END DE 10 MIN, SKAL DU ANHOLDES. Det vil sige hvis de stopper dig og holder dig længere end 10 min pga Du skal tjekkes eller ha visiteret din bil så har du krav på erstatning. Men det er ikke sket endnu at nogle har fået erstatning for dette!

    Men der er jo en grund til du er blevet stoppet og de har lavet en test på dig.

    Narko/alkohol høre ikke hjemme hvis man gerne vil beholde sit kørekort. Held og lykke


  • #44   11. mar 2018 Don't. Do. Drugs. Period!

  • #45   11. mar 2018 TROLL XD

  • #46   11. mar 2018 Du får en million for at slette din bruger lige nu og gå ud og klippe dit net ned og smadre din tlf smiley

  • #47   11. mar 2018 Færdselsloven §55 giver vel politiet lov til at holde dig for at få taget de nødvendige prøver.

  • #48   11. mar 2018 Ikke længere end 10 min uden anholdelse

    Hvis de skal følge loven


  • #49   11. mar 2018 Jeg er ganske sikker på at TS også er blevet anholdt i henhold til visse lovbrud i forhold til de informationer der er givet.

  • #50   12. mar 2018 Trådstarter
    Jeg håber du er en Troll, ellers vil jeg anbefale dig på det kraftigste at får styr på dit liv....


  • #51   12. mar 2018 Hmm, jeg synes de burde have låst dig inde, og så have tabt nøglen i kloakken!!

  • #52   13. mar 2018 Så indenfor de 8 dage der har du slet ikke rørt bilen?
    Du lyder som en der kunne køre bil dagen efter at have taget alt det lort og "ikke mærke" noget - men fordi du ikke bliver stoppet der, er det ikke et problem.

    Tag dig sammen, du en voksen mand. Du bliver nødt til at passe på i trafikken, der er vel en eller anden grund til at det er ulovligt.


  • Bmwxxx
    Bmwxxx Tilmeldt:
    okt 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #53   13. mar 2018 nej for fik først kørekortet samme dag som blodprøvet blev taget så det har jeg ikke gjort.

  • #54   13. mar 2018 Men har du fundet en stor økonomisk bil til max 10000kr?

  • #55   14. mar 2018 Tag nogle flere stoffer... jeg anbefaler Heroin... Fyldt helst en god stor kanyle helt op... Evt. en til heste... Stik den så i armen og pres stemplet i bund... Du får en fantastisk følelse, og gør du det rigtigt bliver du ikke engang afhængig... og du bliver kun en byrde for et par enkelte mennesker... det er ren win win, da du bagefter hverken skal tænke på kørekort eller hvad du skal bruge resten af livet til... alle 12 sekunder...

Kommentér på:
Coke i blodet efter 6 dage

Annonce