{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

afgift på manta. hvornår ??? {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en gammel manta b født (desvære) med 1.9n hvilket vil sige kun 75.hk
som jeg vil smide noget større CIH 2.0 2.2 eller 2.4 med weber osv osv
nå men det betyder jeg skal betale afgift på dyret.

spørgsmål - skal bilen være bygget færdig med motor osv for og betale afgiften til en støre model ?
eller kan jeg dukke op med den på et lad rusten og uden motor. få den vuderet pris - betale og få den godkent til noget støre ??? jeg ved opel kodkender den op til 180.hk og bilen kunne være født med disse motor

første gang jeg roder med afgift og hold kæft reglerne er mærkelige... syn VS skat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afgift på manta. hvornår ???
  • #1   20. mar 2018 den skal ihvertfald ligne lort, og kun lige kunne klare et syn smiley

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #2   20. mar 2018 Køb en 20N motor og byg den om til S motor, så har du 100 hk. Det er alligevel 10 usynlige hk mere end du må have uden at betale afgift.

• #3   20. mar 2018 Jeg har bare allerede en 20s liggende og 100 heste er sku ikke nok. Havde håbet på en 150-180 stykker ... Afgift prisen er jeg dog ikke så bange for har set andre hvor den lå mellem 10 og 15 af de lange. Det kan jeg godt leve med... Det er bare mere om jeg kan gøre det med det samme eller den skal være færdig bygget .. bemærk til afgift til større model . Ikke syn

• #4   20. mar 2018 Skal synes inden den fremstilles til afgiftberegning

• #5   20. mar 2018 tak for svaret michael smiley

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #6   21. mar 2018 Den skal være færdig og synsklar

• #7   21. mar 2018 syns nu heller ikke det er så dyrt at betale dem fri til en str motor. da jeg hade en det var en 3 dørs model manta 1.8s 90 hk. Der købte jeg en motor fra en Vectra 2000. med ledningnet og Box. monteret den motor i min 1.8s og søgte afgiften den var knap 13000kr. syns ikke det var slemt. men kæft den gik godt med den motor smiley

• #8   21. mar 2018 Freeway - ja det er til og betale. Har nok også droppet lidt ideen med en cih .. jeg faldt over en getrag 240 til ohc så den køber jeg nok og smider en c20xe i den istedet . Der er sku for meget bøvl med de gamle cih synes... Hvordan satte du din xe.er i din ?

• #9   21. mar 2018 jamen min var jo født 1.8 s ohc så jeg hade jo gearkassen og kobling svinghjul der passet og motor ophæng. og forrøret bygget jeg om så det passet. og monteret benzin pumpe bag ved tanken. plus benzin slange til retur.

• #10   21. mar 2018 Ja ja selvfølgelig . Har sku også været dejligt nemt så smiley . Skal til og finde resten i tyskerland. Det er begrænset hvad jeg har kunne finde her hjemme ud over selve kassen.

• #11   21. mar 2018 okay jeg smadret gearkassen på min efter nogen få måneder. Det var nu min eje skyld. glemte at flytte det styr lejer over til højgearakslen i gearkassen. Der sidder i midten af kromtappen ved svinghjulet. Så vis du bygger om til sådan en motor. Så husk det lille lejer. for når motoren kommer fra en forhjul trukken bil så har de ikke det styr lejer. bare lige sådan en lille ting der er godt at vide. men da jeg rykket min gearkasse købte jeg en manta fra England af. også 1.8 s gav ikke meget for den. Så skilte den af og gemte delen. og flyttet gearkassen over på min dengang. Så prøv også at tjekke engelsk sider ud .

• #12   21. mar 2018 Mange tak for råd. Den skal jeg ihvertfald huske ville fandeme være røv og skulle finde en ny kasse igen og rode med det igen smiley

• #13   21. mar 2018 Ja og så er det næsten kun værre af at det er et lejer til 100 kr der gjorde gearkassen stod af smiley det startet med 5 gear røg og så 4 gear så det ikke fedt. men ellers vis du har nogen spørgsmål når du vil bygge den om. Kan du altid sende en besked smiley

Kommentér på:
afgift på manta. hvornår ???

Annonce