{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmelding af bil hos forhandler..?
  • #1   17. jun 2018 Du ringer til dit forsikringsselskab i morgen. Så afmelder de den automatisk efter 3 uger hvis forhandleren "glemmer" det

• #2   17. jun 2018 Du kan roligt sove om natten, du har dit på det rene med slutsedlen - Eneste du skal gøre er som Claus skriver

• #3   17. jun 2018 Ok.. Jeg skal alligevel ringe til forsikringen imorgen og få et nyt tilbud.. Jeg skal dog først aflevere bilen d. 27..

Men på den anden side en autoriseret forhandler burde vel ikke "glemme" sådan noget.. Men ja der kan være nogle brodne kar indimellem eller en mekanikker lærling der lige skal bruge en billig bil..

• #4   17. jun 2018 Jo de kan også glemme, tjek efter 3 uger om den er afmeldt eller omreg er den ikke giver du forhandleren et kald og høre om ikke han har glemt noget.
    Og som andre skriver ring/skriv til dit forsikringsselskab og fortæl dem at bilen ikke mere er din, det står nok også i dine betingelser at du skal huske det.

• #5   17. jun 2018 Så længe det står skrevet at der tages en bil i bytte, er det ikke dit problem hvad der end sker med bilen efter dagen hvor du får den nye og aflevere den gamle - Slutsedlen er det juridiske bindende dokument her og din dokument får at du pr. den dato ikke ejer bilen længere (Det vil aldrig kunne falde tilbage på dig)

• #6   17. jun 2018 ellers er du i tvivl kan du jo også bare tage nummer plader af når du aflevere den. og så afleveret dem selv. men de burde nu også uden nogen problem gøre det.men så er det om man stoler på det, ellers vis de vil beholde dem må de jo bare omrig bilen på stedet når du aflevere den. Jeg skal i hvert fald ikke selv overlade en bil til andre ude den er omrig eller jeg selv afmelder den. da jeg har prøvet hvor folk glemmer det .

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #7   17. jun 2018 Når du levere pladerne, går du med ind på kontoret, og får dem til at afmelde dem foran dig..
    Aut forhandler har med 99,9% sikkerhed deres egen DMR login, så de kan sælge og afmelde pladerne.. Det tager dem 55sek hvis de ved hvor de skal trykke, så det er intet problem at få dem til

• #8   17. jun 2018 En del forhandlere vil gerne have de 3 uger til at få bilen videre, og så længe det er ved en anstændig forhandler har jeg ikke problemer med at stille bilen med pladerne på. Men ved privat handel eller en forhandler der virker lidt anløben skal den afmeldes/omregistreres med det samme.

• #9   17. jun 2018 "Men på den anden side en autoriseret forhandler burde vel ikke "glemme" sådan noget.."

Det kan du tro de kan... Din bil er en prik på papiret for dem. Den ryger sikkert på en engros liste og så videre i systemet. smiley

• #10   17. jun 2018 Aut Honda glemte også at afmelde vores gamle Avensis, ringede og spurgte om de havde glemt det, men bilen var allerede røget videre igen men han skulle nok finde ud af noget med køberen, fik desuden nogle små penge tilbage fra forhandleren ved første service da vi havde betalt for grønejerafgift efter den var byttet smiley
    Men de er da også kun mennesker så havde nok overlevet de 100 kr ifht de 175.000 de fik i bytte smiley

Kommentér på:
Afmelding af bil hos forhandler..?

Annonce