1.619 visninger
|
Oprettet:
Ombygge campingvognbund til showroom trailer ? {{forumTopicSubject}}
Hejsa folkens
Er det lovligt at rive kassen af en campingvogn og bygge den om til showroom trailer ? Her tænker jeg mere på udstilling af tøj eller andre ting, så der skal ikke være personer i og vægten er heller ikke vandvittig høj
Jeg er klar over tingene skal kunne synes sammen, men vil bare ikke gå igang hvis man på forhånd møder alt modstand i Verden fra staten og synshallerne
Kener nogen til reglerne om det eller steder hvor man kan læse om det ? tænker også lidt på regler omkring den fysiske størrelse af traileren
Mvh
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.179
Virker som et No Go projekt
Prøv at opliste de forskellige arbejdsoperationer samt priser på alle stumper og dele der skal indgå i ombygningen. Plus alle de uforudsigelige ting og sager som indtræffer undervejs. Du kan resignere at stå med et 3/4 færdigt projekt og indser at der endnu resterer det dobbelte arbejde tilbage. Masser af spildt tid. Brug istedet penge fra salg af brugbar campingvogn til køb af færdigbygget udstillingsvogn.
Få i gang med at lave raketter istedet men inviter ikke svenske frelse journalister på anden prøvetur fordi den første gik godt.
Mvh kp
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
Jeg har bygget masser af MC trailere på campingvogns bunde, så det er ingen problem.
Det som #1 siger, er dog også noget du skal overveje. Hvor meget er din tid værd?
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 59 Biler: 18 Emner: 354 Svar: 2.043
Jeg er heldigvis uddannet smed, så selve konstruktionen bliver ikke det sværeste at få fremstillet og endda også til nogenlunde priser
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
Skal dog ikke kunne udtale mig om der er nogle synshaller der er ligeglade, men det gør det ikke lovligt...
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 22 Svar: 9.401
jul 2005
Min anbefaling er dog at du under alle omstændigheder spørger i din synshal FØR du går i gang
jul 2005
Er det bare noget du mener (at du kan gøre som det passer dig med indregningen) eller er det noget du kan dokumentere?
apr 2012
Følger: 4 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 135
Ombygge campingvognbund til showroom trailer ?