{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.532 visninger | Oprettet:

Hvorerdubro
Hvorerdubro
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 14

Bilejerskifteforsikring (ETU) {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Da jeg er ved at kigge på nyere brugt bil (Renault Kadjar), er jeg faldet over en der står ved en kommisions forhandler og der er derfor ikke noget garanti.

Jeg søger derfor konkrete erfaringer med en Bilejerskifteforsikring fra ETU, i dette tilfælde Guld.

Føler jeg har søgt nettet tyndt og er ikke kommet frem til andet end få delte meninger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilejerskifteforsikring (ETU)
  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #1   28. okt 2018 Hvad dækker forsikringen?

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#2   28. okt 2018 kort beskrevet:

profilbillede
  • Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

• #4   28. okt 2018 Hvad skal du give for sådan for forsikring må man spørge ?

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#5   28. okt 2018 Jeg har fået oplyst pr telefon at det ligger i omegnen af 5.000 kr. Men det afhænger af den konkrete bil

• #6   28. okt 2018 Jeg havde ikke valgt det. Det kan hurtigt ende i tovtrækkeri selv hvis uheldet er ude.

Lad os sige at Canbus giver problemer - så er der sikkert monteret en P-Skive der kan få skylden og derfor ikke giver dækning.

Jeg havde nok bare valgt at finde en bil magen til ved en forhandler der vil give garanti på den. Om så det koster 10000 ekstra..

• #7   28. okt 2018 Hvad skal du give i selvrisiko vis nu der sker noget. ?. for de plejer også at tage noget der

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#8   28. okt 2018 Thomas m: Problemet er jeg ikke umiddelbart kan finde en ved forhandler med tilsvarende udstyr. Diesel, dellæder, automatgear. De få jeg finder koster ca 60.000 kr mere.

Freeway, de skriver 0 kr. hvilket også lyder utroligt.

• #9   28. okt 2018 Ja okay så er den svær.

Men vær på vagt over de her kommissionsbiler om du vælger skifteforsikring eller ej. Der er godt nok nogle skjulte lig imellem, selv på de som ikke er gamle.

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#10   28. okt 2018 også det jeg er bange for smiley hvis det er til nogen hjælp står den ved autotorvet.dk

• #11   28. okt 2018 Jeg fandt den hurtigt da du slog den op da det er den billigste tilsalg..:)

Det er svært. De vil nok sige den er billig fordi det netop er kommissionssalg og de ikke skal have en pulje til garantireperationer og andet.

• #12   28. okt 2018 Kommisions salg dækker tit og ofte over biler hvor garantien/reklamationsretten bliver en udfordring og løfte.
    Begrebet er opfundet efter at selv de mest tungnemme bilforhandlere har fundet ud af at købt som beset intet er bevendt, hvis så bareprisen afspejlede at det er kommisions/mellemmand salg havde det været fint.
    Find en ved en privat sælger og spar lidt penge eller køb ved en ordentlig/rigtig forhandler

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#14   28. okt 2018 købeloven siger ikke noget om garanti, men derimod om reklamationsret. Og der vil jeg også mene at hvis firmaets navn står på en slutseddel er de efter købeloven forpligtet til at yde 24 måneders reklamationret.

• #15   28. okt 2018 Gå li ind på trustpilot med autotorvet inden du køber noget der det er lorte sted og handle jeg kæbte min touran der inde og der lovede han og betale et service sf min gearkasse og 2 mæneder efter ringer værkstedet og siger at jeg skal betale og de aldrig har indgået den aftale ude på autotovet og ja jeg havde jo ikke fået noget på skrift så jeg måtte bsr hoste op selv

• Hvorerdubro
    Hvorerdubro Tilmeldt:
    jul 2012

#16   28. okt 2018 sådanne aftaler bør man også altid få på skrift. men vildt dårlig oplevelse smiley

Kommentér på:
Bilejerskifteforsikring (ETU)

Annonce