{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.367 visninger | Oprettet:

Skift af gearkasse {{forumTopicSubject}}

(Undskyld romanen og det måske er lidt forvirrende har prøvet at fortælle det nogenlunde)
Hej jeg fik i sommer skiftes gearkasse og kobling på et værksted.
2 gear driller så en del i starten (rimelig hårdt at skifte i), jeg kontakter dem og får skiftet gearolie det hjælper ikke. De siger så at det kan være at der sidder noget skidt i den da det er sådan en brugt gearkasse.
Venter så en måned til 2 og det bliver kun værre, da så tager kontakt igen og får set på bilen, værksted ligger et rimelig stykke væk og når først bilen blev varm var problemet der ikke, så fair nok de ikke fandt noget her, jeg kørte så hjem igen. Jeg døjede igen med og den var rimelig tit begyndt at sige sådan det og en rasle lyd var begyndt at forkomme nogle gange, tog så kontakt til dem igen inden de 6 måneder garanti var udløbet, de havde den i en dag. Jeg fik af vide at jeg kunne hente den og regnede med at nu var den fikset, men kom og de sagde at de ikke kunne finde nogle fejl og at den drillede eller sagde rasle lyd.
Jeg har så for nyligt være på et service hvor jeg blev gjort opmærkson på at kobling var stillet forkert og at gearkasse beslag var løst, (ved ikke om dette er det som har udløst at det er blevet slidt).
Fiksede så selv de små ting, efter dette fik jeg skiftet nogle små dele på et andet værksted hvor jeg fik dem til at kigge på det med gearkassen, de fortæller mig så at det nok er syncrommesh i 2’et gear der er gal.
Jeg tager kontakt til det værksted der skiftede den men han nægter at der er noget galt og siger bare “det er en renoveret gearkasse du har fået på)
Men så burde den vel også være i orden?
Hvad kan jeg gøre og hvad burde jeg gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af gearkasse
Kommentér på:
Skift af gearkasse

Annonce