{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår skal der papirer til undervogn?
  • #1   10. jun 2019 Over 40mm; derfor ser man det typisk kun i forbindelse med gevind- og luftundervogne.

  • #2   10. jun 2019 Du kan stadig komme ud for at politi eller synshallen vil forlange en godkendelse for at se om fjederne er godkendte til bilen og overholder reglerne.

    Så ja jeg vil mene du skal købe nogle med papirer, det skal dog ikke skrives i bilens papirer som f.eks en gevindundervogn skal, så længe de ikke sænker mere end max 40mm og ellers overholder de generelle regler på området.


  • #3   10. jun 2019 Da min var til syn sidst (juli '18) spurgte jeg synsmanden om han ville se papirene på mine sænkningsfjedre (35/35 HR), men næ.. Det er først over de 40 mm smiley

  • #4   10. jun 2019 En synsmand kan ikke se om det er 35mm eller 40mm det står der ikke på fjedrene.. En synsmand kan kræve papir HVIS der er mindre end 50cm fra underkanten af forlygten ned til jorden. Hvis bilen har tågelygter, så skal de være 20cm fra jorden..

  • #5   11. jun 2019 #4
    der er 50 cm til underkant lygter åbning ved nærlys og 25 cm til underkant lygten åbning, ved tågelys.

    med lygteåbning menes, der hvor lyset komme ud, det er tit 4~6mm Højer end underkant lygten


Kommentér på:
Hvornår skal der papirer til undervogn?

Annonce