{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Billån
  • #1   10. sep 2019 Det svinger rigtigt meget og afhænger af flere forhold. Men et godt bud er 15.000 kr., vil jeg mene. Altså hvis man tæller tinglysningsomkostninger osv. med.

  • #2   10. sep 2019 Tak for svar.

    Jeg kan se, at bilforhandleren har skrevet 18.000 - er det fair? smiley


  • #3   10. sep 2019 Fair er så meget sagt. Jeg havde aldrig i mit liv betalt så meget. MEN det handler mere om, at jeg synes, forhandlerfinansieringer ofte er for dyre, så det er såmænd ikke fordi det er så skævt i forhold til markedsprisen, tror jeg ikke.

  • #4   10. sep 2019 Forhandleren skaffer en kunde til finansieringsselskabet og de deler i porten. Tror desværre beløbet er meget normalt. Folk vil bare bolles i røven... det dyrt at være fattig - man må håbe du skal køre i bilen i mange år. Ellers blir åop ret høj, selv om renten er lav.. 18.009,- trækker gevaldigt op.

  • #5   10. sep 2019 Sådan er det, ja. De rige har mange glæder - de fattige har mange børn...

  • #6   10. sep 2019 Vanvittigt at bruge forhandler finansiering.

    her er et eksempel uden udbetaling på kr. 225000,- omkostninger kr.2995,- Via COOP bank eksemplet er over 72 mdr


    profilbillede
  • #7   10. sep 2019 Diba billån er det billigste. Så frem man ikke har nogle form for låne fordel i banken, så som fx VIP kunde i Nykredit bank.
    18.000 kr i stiftelseomk. er tyveri efter min mening. Men ja, det er dyrt og være fattig.
    https://www.diba.dk/#/guide/step/0 Diba ligger omkring 10.000 i omkostning.

    Du kan prøve Mybanker billån pris sammenligning https://www.mybanker.dk/sammenlign/billaan/


  • #8   10. sep 2019 Hvordan kan du sige det er det billigste når du ikke engang sammenligner det via deres beregner ?

    uden udbetaling og 6 års løbetid , COOP bank er billigere end DiBa

    PS Mybanker har ikke alle banker og låneformidlere med.


    profilbillede
  • #10   11. sep 2019 Husk nu at du kan forhandle om stiften ligeså vel som alt andet...
    De 18.000kr. går i princippet lige i forhandlers lomme, så det er blot et spørgsmål om, hvor meget han skal tjene...

    Du skal ikke give en dag over 10.000kr. i oprettelse... (Med mindre de 18.000kr. er et krav, fordi han giver mere for din gamle bil eller lign.)


  • #11   11. sep 2019 Det behøver ikke være vanvittigt at bruge forhandlerens tilbud jo.
    Da forhandler jo tjener en god skilling vil pris/rabat/ byttepris ofte kunne afspejles i den samlede pris. Hvad man ellers kan opnå af låne muligheder afhænger af ens egne forhold i egen bank / realkredit samt ikke mindst evner som købmand.
    Min bankdame siger altid, bare kom med et tilbud på finans, så gør jeg det bedre.


  • #12   11. sep 2019 Forhandlerne tjener godt på finansiering, men selv uden deres fortjeneste er det for dyrt til mig. Det kommer naturligvis altid an på, hvad man sætter det op imod, men jeg ville aldrig takke ja, i hvert fald...

    Prisen i banken afhænger primært af ens økonomi, og herudover - som der skrives ovenfor - en portion købmandskab. Sådan er det. Nogle banker er nemmere at forhandle med end andre, men fælles for alle er, at de gerne vil tjene penge.


Kommentér på:
Billån

Annonce