{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Afmontere bremser på campingvogn {{forumTopicSubject}}

Hej har en gammel campingvogn fra 77 som har en total vægt på 725kg med bremser. Tænkte på om det var tilladt at afmontere bremserne og købe et fast træk ligesom når man ned vejer en trailer og fjerner bremser?

Min bil må trække 750kg uden bremser alligevel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontere bremser på campingvogn
  • #1   20. dec 2019 nope, ikke når den er født med bremser, og det er da ikke svært at skifte bremser på sådan en

• #2   20. dec 2019 Min bils bagbremser er slidt op. Må jeg godt pille dem af ? Så sparer jeg jo lige lidt penge smiley

• #3   20. dec 2019 Så længe den bliver på privat grund

• #4   21. dec 2019 Skal ikke gøre mig helt klog på om det er lovligt på en campingvogn da det jo er beboelse, men det er lovligt på en trailer. Skal bare synes og godkendes. Har fået det gjort flere gange.
    Tag dog et smut i den lokale synshal og spørg.

• #5   21. dec 2019 Tænker også jeg vil spørge en synshal Jimmi. Den her børnehave er ikke til meget hjælp smiley smiley

tigger hvor nævner jeg at det er svært at skifte bremser? Måske der er en anden grund til at jeg spørger?

Nikolaj j ved ikke hvorfor du tror det er det samme som på en bil men selvfølgelig med den gamle spand du kører i så er der nok ikke meget forskel på bremserne i forhold til en campingvogn smiley

Aries hvad med de campingvogne der er født uden bremser? Bliver de kun brugt på privat grund??
    Hvad med trailere som bliver ned vejet og får afmonteret bremser må de ikke bruges mere??

Egentligt utroligt at jeg gider at svare jeres kommentare når i alligevel aldrig kommer med et modsvar smiley

• #6   21. dec 2019 Kim n og du kører på en knallert eller hva ? smiley

Men nu skal jeg svare på dit spørgsmål hvis ik selv du kan regne det ud.

Nej du må ik pille bremserne af. Den er født med bremser. Dermed er den typegodkendt med bremser. Så nej de må ikke fjernes

• #7   22. dec 2019 Men en 1000kg trailer der er født med bremser må man gerne på smiley

Kan du se hvad jeg mener?

Kommentér på:
Afmontere bremser på campingvogn

Annonce