{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  totalskade
  • #1   4. jan 2020 De gange jeg har bøvlet med totalskadet biler kigger de blot på markedet og giver dig den billigste pris som du så skal forsøge at presse op på noget der er nogenlunde rimeligt!
    Du skal ikke godtage det første bud hvis du er utilfreds.
    Før i tiden fik man en ok pris men jeg syntes de er direkte urimelige nu I tiden.

• orla J
    orla J Tilmeldt:
    jan 2020

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   4. jan 2020 ok tak jeg prøver

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #3   5. jan 2020 Man får aldrig til at købe en tilsvarende. Man mister altid en god slat penge, de er nogle nærige banditter de forsikrings folk.

• #4   5. jan 2020 Bare sørg for ikke at udlevere bilen til dem mens du forhandler.
    Og blive tvær hvis de ikke vil give nok.

Vil de ikke give nok, så kan du kræve og få en bil magen til altså farve, km, udstyr, årgang ect.
    De plejer og falde til patten, da det som regel bliver noget dyre og skulle finde sådan en bil.

• #5   6. jan 2020 Da vores Civic blev totalskadet fik vi næsten dobbelt så meget som vi ville kunne få hvis vi skulle sælge den i en ren handel... så det afhænger...

• orla J
    orla J Tilmeldt:
    jan 2020

#6   8. jan 2020 vedr. totalskade på min mercedes E350
    det er ikke nemt at få noget ud af forsikringsselskabet, og jeg har tegnet forsikring igennem FDM for at de kan hjælpe mig vedr. biler, men nu siger FDM at de ikke kan hjælpe mig fordi jeg har tegnet forsikring igennem dem, så pas på tegn aldrig forsikring ved FDM så vil de ikke hjælpe dig, men det skriver de ikke noget om når du tegner forsikringen,det må da være noget for forbrugerrådet

• #7   8. jan 2020 Du må tage fat i din forsikring igen og hvis du ellers har en sag så tag fat i et at de 1000'ber af klage nævn vi har i Danmark (andet ikke hvad de heder men kunne forstille mig forsirkingsklagenævnet) og vis de anerkender du har en sag så havde en røvfuld dokumentation på alt. Eks skriftligt at FDM ikke vil hjælpe dig fordi du er forsikret igennem dem. Og gå til EB såfrem din advokat eller klagenævnet mener det kan fremme din sag.

• orla J
    orla J Tilmeldt:
    jan 2020

#8   8. jan 2020 ja jeg har en sag på bilen men taksatoren vil ikke give noget, jeg har klaget til fdm, men det giver nok ikke noget, men jeg vil også prøve forsikringsankernævnet ,forbrugerrådet og en advokat men det kan jo blive en lang sag

• #9   8. jan 2020 Den pris du har fået, kan du finde noget i samme stand eller er det bare laveste pris de kan finde?

• orla J
    orla J Tilmeldt:
    jan 2020

#10   11. jan 2020 jeg kan finde een som er næsten den samme ,samme km, næsten samme pris som jeg har givet for 4 mdr siden og næsten samme udstyr, men mangler svingbart træk og ortopædiske forsæder, trækket koster kr 26000 og sæderne koster kr 93000 at få eftermonteret så det bliver meget dyrt, men forsikringen (tryg) vil kun give mig ca kr 80000
    mindre end jeg har givet for 4 mdr. og 40000 km siden

• #11   11. jan 2020 Det er bare at kører på, evt bring en advokat ind over, det er jo desværre en nødvendighed idag.

Du står desværre nok lidt skidt, hvis du har udleveret nøgler og registreringsattest.

• #13   11. jan 2020 Hvor gammel er din Mercedes?
    Hvis den er 10 år gammel skal den ikke tabe 80000kr på 40000km.
    Er den fabriksny er det nok ikke helt umuligt selvom det er pisse træls

• orla J
    orla J Tilmeldt:
    jan 2020

#14   13. jan 2020 Nej det er kun 4000 km ikke 40000

Kommentér på:
totalskade

Annonce