Kunstgræs på bilen.. {{forumTopicSubject}}
Halløj derude! Er kommet på den skøreste og muligvis dummeste idé til dato, om at jeg gerne vil pakke min bil ind i kunstgræs. Har altid gerne ville skabe lidt opmærksomhed/glæde med min bil, da jeg for to år siden og pyntede den ind i julelys (men blev stoppet af politiet 10 dage efter)
Er nu kommet på den geniale idé med kunstgræs istedet. Det skaber i hvert fald opmærksomhed og folk kommer nok også til at grine. Problemet er bare, er det overhovedet lovligt? Det er jo som sådan ikke blændende eller forstyrrende som et overdrevent chrome wrap eller julelys?
Har overvejet at kontakte politiet, men kan ikke finde en specifik mail for generelle spørgsmål. Kun 114, som jeg altså ikke vil ringe til for at spørge om sådan et spørgsmål. For selv om der ikke skulle være noget i vejen med det, vil personen i røret jo tro at der er noget galt med mig.
Håber I kan komme med nogle bud eller lignende oplevelser, og hvordan politiet måske ville tage imod det.
nov 2005
Følgere: 170 Biler: 6 Emner: 173 Svar: 12.434
ikke kan falder af og skade folk, så burde ikke være noget problem.
jeg tænker, når.man ser militær køretøjer, der køre med camouflage net over det hele.
så længe vinduer, lygter og reflekser er synlig, som de skal være,
så ser jeg intet problem.
jeg er ikke stødt på et punkt i detail forskrifter for motorkøretøjer, der direkte forbyder det.
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 42 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 2.447
mar 2005
Følger: 39 Følgere: 56 Emner: 48 Svar: 1.650
Prøv at tage kontakt til dem.
Du skal tale med Daniel, de holder til ude i Brøndby
maj 2005
Følger: 4 Følgere: 13 Emner: 77 Svar: 2.780
her i byen var der for år siden en der havde pakket sin bil ind i pink plys
jul 2014