{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Markus J
Markus J
Følger: 2 Emner: 5 Svar: 9

Værditab amerikaner {{forumTopicSubject}}

Min gode ven købte for Ca 3 år siden en cadillac for 70000 kr. Så skete det uheldige den blev total skadet. Han har været i gang med at istandsættelse den over de 3 år og tilbuddet fra forsikringen er sølle 15000 kr og de har taget det fulde ansvar for skaden. Bilen er købt hos en forhandler med slutseddel og det hele.
Hvad mener folk her inde 15000 kr for en caddie med plader og afgifter er det ikke i underkanten? Når jeg kigger kan man ikke en gang få en motor til den pris.

Kommentarer på:  Værditab amerikaner
  • #1   20. nov Det er jo helt galt.
    Det er jo bare at finde tilsvarende på nettet, havde de org papirer osv, og presse forsikringen så meget man kan.

• #2   20. nov Lyder til det alt for lidt men hvad årgang er bilen ?. men find nogen tilsalg på nettet og så vis forsikring vurdering manden den pris de koster. for han må jo vise jer at de står tilsalg til den pris han byder på den og evt flere af dem. for normal slår de flere biler op med ca samme km og årgang stand,og tilbyder en gennemsnit pris ca. de tilbyder så næste altid en lidt lave pris end det,og så er det i selv skal finde nogen tilsalg. og vise hvad de koster, så kan I kaste lidt tal frem og tilbage ind til i blive enig om det.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 23 Følgere: 52 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.104
    #3   20. nov Hvilken cadi er der tale om?

• #4   21. nov taksator er en købmand. man kan godt handle. jeg tror bare han prøver at lave gode tal. det er uacceptabelt lavt i min optik

• #5   21. nov Hvilken forsikring? Har der været plader på mens ombygningen har været i gang? Dokumentation af istandsættelse?

• #6   21. nov Jeg tænker at en Cadi der har mistet tin værdi helt ned til 70k nærmest er stilstående i værditab smiley Uacceptabelt bud fra taksator.

• Markus J
    Markus J Tilmeldt:
    jan 2016

#7   21. nov Jeg ved ikke lige hvilke model det drejer sig om og hvad forsikring selskab det er. Ved bare manden fik et tilbud på 15000 kr og han har ikke haft den mere end 3 år mener nemlig heller ikke 15000 på nogle måde passer tror jeg vil prøve at hjælpe ham via ret og råd
    Mange tak for svar alle sammen smiley

• Markus J
    Markus J Tilmeldt:
    jan 2016

#8   21. nov Takker Johnny J :)Og det er også det jeg ser når jeg kigger priser på amerikansk biler de stiger nærmere i værdi har selv lige købt en chevrolet k20 1977 lade fund der skal ny krop på den slap jeg 20000 kr for og synes jeg har lavert et røver køb ??????

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#9   21. nov Markus

Nu er en cadillac jo ikke bare en cadillac, der findes seville, BLS, ctv osv som ikke er dyre modeller..
    Men ja 15 lyder utrolig lavt, det er dog svært at sige noget uden at kende modellen.
    Men han må jo bare finde samme model til salg herhjemme, man har "krav" på en tilsvarende bil i samme stand..
    Hvis han allerede har sagt ja, så ved jeg ikke helt hvordan man gør det, men lyder ikke som om at han har?

• Markus J
    Markus J Tilmeldt:
    jan 2016

#10   21. nov Nej han har ikke sagt ja til 15000 kr heldigvis. Men han ved bare ikke hvad han skal gøre de er ikke sådan lige til at hygge i. Prøver at finde ud hvilken model det drejer sig om og finder en par tilsvarende og henvise til så tager jeg en snak med dem. smiley

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#11   21. nov Prøv det, hvis der ikke findes nogen så prøv at tage kontakt til en af us forhandlerne rundt om i landet, det er ikke alt vi smider op, da nogen ting er væk inden vi får det ind. Men de har stadig salgsoplysninger som burde kunne bruges smiley

Kommentér på:
Værditab amerikaner

x