{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Emil K
Emil K
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1

Papegøjeplader til hvideplader {{forumTopicSubject}}

Hey BG
Jeg går og kigger på en seat leon p1 1.9 tdi fra 2008 på papegøjeplader, men jeg kunne godt tænke mig at få den på hvide plader. Har været lidt igang på skats hjemmeside men kan ikke rigtig få det til at passe, nogen der har nogle råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papegøjeplader til hvideplader
  • Claus  R
    Claus R Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 11 Emner: 2 Svar: 286
    #1   6. jan 2021 Umiddelbart er det nok for dyrt at ombygge den?

Der skal bagsæder i, sikkerhedsseler, ny beklædning i bagagerum, du skal have reetableret de elektriske vinduer og centrallåsen bag, og ( måske) have nye dørbeklædninger indvendig bag , lydisolering og bundmåtter bag . Derefter skal skal der betales ny afgift af bilen og den skal synes . Der er sikkert noget i denne proces jeg har glemt at nævne . Alt dette skal du have med i dine beregninger inden du kaster dig ud i at købe bilen . Bilen skal være usandsynlig billig for at jeg gad kaste mig ud i sådan et projekt, og der må findes en lignende hvidpladebil på markedet der er til at købe for fornuftige penge ?

• Emil K
    Emil K Tilmeldt:
    jan 2021

Følger: 10 Emner: 1 Svar: 1
    #2   6. jan 2021 det med seler, bagsæder osv. er iorden, men det er mere afgiften der skal betales på skats hjemmeside siger den at der ikke skal betales noget, så ved sgu ikke lige helt.............

• #3   6. jan 2021 Du slipper ikke for at betale mange penge i afgift.
    Skal du ud at købe sæder, seler, rudehejs osv derudover, så vil det nok være markant billigere for dig bare at købe en på hvide plader.

• #4   6. jan 2021 Du skal ikke betale ny afgift. Kun differanceafgiften mellem gul og hvid.
    Er bilen sund, så kan det godt betale sig.

• #5   7. jan 2021 #4 det vil jo også sige at betale ny afgift - afgift fra gule til hvide plader.

• #6   7. jan 2021 Når folk herinde skriver Ny afgift, så mener de, afgift som ved import. Altså fuld afgift.

• #7   7. jan 2021 Nej.
    Hvis jeg mente det, ville jeg skrive at han skulle betale fuld afgift.

• #8   9. jan 2021 Ville have gjort der med min fars Peugeot bipper for at spare vægtafgift, men skat ville have lige så meget i afgift som bilen kostede, så det kunne ikke rigtigt gå smiley

Kommentér på:
Papegøjeplader til hvideplader

Annonce