{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fartkontrol og bøde
  • #1   10. jan 2021 Hvad lyder målingen på?

  • #2   10. jan 2021 Bødeforlag har intet med klip at gøre.

    Kører du over 30% for stærkt, får du et klip. Så det er bare frem med lommeregneren...


  • #3   10. jan 2021 Det står i bøden, hvis der er klip med

  • #4   10. jan 2021 Ja, for det første kan det ses ud fra din fartoverskridelse. Under 30 % giver ikke noget klip.

    Herudover kan du se, om du har fået bøden ud fra reglerne om objektivt ejeransvar. Det vil jeg gætte på. Det gives kun, hvis der ikke gives klip.

    Slutteligt kan du se på bødens størrelse. Klip giver samtidigt en bøde på 3.000 kr., hvis det er for fart.

    Du skrev jo i øvrigt, at du kørte ca. 95 km/t i en 80 km/t zone. Så den burde være ligetil, med mindre du har talt i håndholdt telefon samtidigt eller noget.


  • #5   10. jan 2021 Du skal om på side 2.. Her er en med klip

    profilbillede
  • #6   10. jan 2021 Og her er en uden..

    profilbillede
  • #8   10. jan 2021 Man må jo hjælpe hvor man kan smiley

    Den uden klippet var næsten den værste! 110 zone på motorvej, kører ud om formiddagen og lægger mærke til fotovognen bag en bropille under en motorvejsbro i den anden retning og tænker at det må jeg lige huske på, når jeg kører retur igen et par timer senere... smiley ...kører så retur og kommer først i tanke om fotovognen da den blitzer smiley

    Den med klippet er i det mindste en "ordentlig" overskridelse.. Selvom det da er træls når Bent betjent gemmer sig med sin laser, ud af ruden på en sort Touran, ud til en kort 50 zone på en aldeles øde landevej lige når jeg har lidt for travlt med at komme hjem fra job... smiley


Kommentér på:
fartkontrol og bøde

Annonce