{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bum: Kvindes bil konfiskeret - mand kørte vanvittigt....
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.269
  • #2   10. jun 2021 Uden at kunne svensk /svinsk) ret godt i DK, så lader det til at være samme "praragraf" som i DK.

    Den minder uhyggeligt meget om vores Kvinna som i går nåede ned på 60 dager i stedet for 2 år i by-retten.

    Hun har allrede siddet indet i 5 måneder, så der vil formentig komme et søgsmål fra hende og det ser jeg frem til !

    Som hun selv sgade: Gjør datta u
    tan vold !


  • #3   10. jun 2021 Det er den første, der er dømt konfiskeret. De andre er "bare" beslaglagt, indtil sagen kommer for en dommer.

  • #5   10. jun 2021 Morten jeg tror Martin snakker om kvinden der fik nedsat straf i forbindelse med en "Men in black" corona demonstration.
    Men det har intet med denne tråd at gøre smiley


  • #7   11. jun 2021 Den lov er så langt ude, straffen er vidt forskellig fra sag til sag for samme overtrædelse.
    Så det kan undre mig at borgerforslaget ikke for længst har indsamlet de 50000 underskrifter https://www.borgerforslag.dk/se-og-stoet-forslag/?Id=FT-07352


  • #8   11. jun 2021 Søren hvor mange sager er afgjort i retten indtil nu ?

  • #9   11. jun 2021 #8 Har kun hørt om overstående og så et leasingselskab der har fået en bil retur men begrundelsen for at selskabet fik bilen retur var noget med at den var leaset før en vis dato (så vidt jeg husker)
    Men det ændre jo ikke ved at de personer som har haft lånt deres bil ud og er blevet konfiskeret de personer har jo så ikke deres bil længer om de får den tilbage igen ??


  • #10   11. jun 2021 Det er verdens dummeste og skæveste regel.

    Du kan nu få frataget din bil, når den er til service og de lige skal tage den ud for at sikre at et givent problem er væk..... lidt for hurtigt for den unge mekanikker = ingen bil med hjem for dig.

    Jeg troede at vi alle var lige for loven i dette land, men det er tydeligt det ikke er tilfældet. Fair med straffe etc, det kan vi nok godt blive enige om, men de må sku ramme lige. Hvordan i himlens navn skal man kunne vide om folk man låner biler til holder reglerne. Så fordi man låner en bil ud, kan folk blive straffet i 100tusinder til millioner. Men stjæl noget som er en aktiv handling og få et fesent smæk over fingrerne. Det kan sku ikke være fair. Sjovt nok er liste som Søren A nævte, steget med 1 nu.


  • #11   11. jun 2021 Hvorfor skal kvindes straffes for noget, hun ikke har gjort? Hvis manden i stedet havde stjålet en parfume i en forretning, skulle hun så også straffes for det? Nej da. Men når det er "vanvidskørsel", så er kollektiv afstraffelse helt i orden, synes politikerne åbenbart.

    Reglerne for vanvidskørsel er vanvidsregler.


  • #12   11. jun 2021 Fordi kvinden er mandens ejendom. Sådan har det altid været.

  • #13   11. jun 2021 Det er da den ultimative test af par forholdet smiley smiley

    #10 Thomas
    Lige det du nævner med mekanikeren tror jeg faktisk ikke bliver de eksempler vi kommer til at se mange af

    Tror ikke at alle mekanikere kører råddent i kunders biler (naivt af mig måske)

    Skulle det ske det eksempel du nævner så er der jo både job og indtægt på højkant for “den unge mand”
    Og forhandleren har også et omdømme at tænke på
    En medarbejder er jo en ambassadør for virksomheden.

    Og mig bekendt er ingen de nuværende sager af den karakter hvor det er en mekaniker som har kørt i en kundebil

    Jeg er ikke nervøs for at sende min bil til service


  • #14   11. jun 2021 Jamen hallo, det KAN ske. Du afleverer din bil på værksted. Der skal skiftes bremsevæske og laves service. Lærlingen "testkører" din bil på en 80km/t vej, hvor der er et forladt vejarbejde med 40 km/t. Han fortsætter forbi med 80 og bum fotovogn, DIN bil er nu konfiskeret. Er det rimeligt!? Nej nej og atter nej. Det er ikke i orden. Man kan ikke have sådan en lovgivning.

  • #15   11. jun 2021 Du skal som minimum køre over 100 km/t, før du få din bil konfiskeret.
    dvs i en 40 km/t zone sker det først fra 100 km/t.

    Mekanikeren bør vide at man ikke kører 100% for stærkt da det giver ubetinget frakendelse af kørekortet, og allerede ved 40% overskridelse vil det give betinget frakendelse ved vejarbejde.

    Men man må da håbe at hvis uheldet skulle indtræffe at værkstedet har en gratis lånebil, indtil retten beslutter om du får bilen igen.


  • #16   11. jun 2021 #14 Mikkel

    Jeg nævnte intet omkring rimeligheden

    Jeg konstatere bare at indtil videre er det ikke mekanikere lærlinge der er blevet taget i en kundebil

    #15 Mr T
    Jeg tænker også at lejekontrakten på lejebilen bliver med ubestemt dato og til 0 kr smiley hvis “uheldet” skulle være ude


  • #17   11. jun 2021 Og leasing bilerne går fri. Der er en som er røget tilbage til selskabet.

  • #18   11. jun 2021 Vi lever i et DDR samfund.

  • #19   11. jun 2021 Nikolaj

    Kun de leasingbiler der er leaset før loven trådte i kraft.


  • #20   12. jun 2021 Fatter ikke hvordan man kan gå fra intentionen om at straffe BILISTERNE til at straffe ejere der ikke selv har kørt. Det burde aldrig nogensinde kunne lade sig gøre. En bil er ikke en RPG, eller en AK47. Det er klart hvis man låner et våben ud, som potentielt kan dræbe hundrede mennesker med at automat-gevær, så bærer man også en del af ansvaret for brugen af våbenet.
    Men en bil?
    Hvordan kan man i sin vildeste fantasi forestille sig at dem som låner deres bil ud, kommercielt eller privat, skal lastes for hvad der så efterfølgende sker(med mindre det er MEGET skærpede omstændigheder)? De kalder det vanvidskørsel, jeg kalder sådanne politiske beslutninger vanvids-politik.


  • #21   12. jun 2021 Pånær de kongelige de er hævet over denne lov og faktisk skræmmende at en af landets grundpiller er at den private ejendomsret er ukrænkelig ,ja glad for jeg nåede 80’erne og 90erne fuck det var gode tider på landevejen

  • #22   13. jun 2021 Du skal altså stadigvæk køre ret meget for stærkt før hammeren falder.
    Dermed ikke sagt, at man kan få r*ven på komedie i et vejarbejde, men der doblede loven i forvejen taksten, så det er nok de færreste der kører "Brian" lige der?

    Bil konfiskeret i forbindelse med værkstedsbesøg må være dækket af værkstedets forsikring? Lærlingen med kløe i højrefoden skal nok overveje sin fremtid i firmaet.
    Mon ikke mester indstiller ham til en hastig afsked, hvis kunderne mister deres biler p.gr.a. lærlingens manglende forståelse for loven?

    Kunderne bliver garanteret også stillet til ansvar, såfremt værkstedet mister en lånebil p.gr.a. idiotisk kørsel.


  • #23   13. jun 2021 tænker det er et kæmpe problem at man straffes vidt forskelligt.. tænk på den der tages med 104 i en 50 zone i en skrotningsklar bil til en værdi på 2200kr og den der laver samme forseelse i en bil til 5 mill. det svare jo til at du køre 10% for stærk, hvor den ene får en bøde på 1500kr den næste får en bøde på 200000kr for den samme forseelse.

    ..og ja det er vanvid at køre 104 i en 50 zone.


  • #24   16. jun 2021 De største problemer med denne vanvidslovgivning er, at ejendomsret,pant/ejendomsforbehold sættes ud af funktion. Plus selvfølgelig at man straffer 3. part, der intet har med lovovertrædelsen at gøre.

    Prøv lige at overføre metoderne i denne vanvidslovgivning til andre områder. Så illustreres det tydeligt, hvor grotesk det er.


  • #25   16. jun 2021 Nu er det ikke den eneste paragraf i færdselsloven som rammer forskelligt - det sker da også ved spritkørsel hvor du får en bøde svarede til XX% af din løn.....

    Er det så også dybt uretfærdigt at ham der tjener 190.000 kun betaler (tænkt eksempel) 18.000 i bøde og ham der tjener 3,4 mill betaler 320.000?

    Skulle de begge to ikke bare betale det samme og hvem er det så retfærdigt for? Den rige der betaler 19000 og skriger af grin eller den fattige der betaler 320.000 ?

    Ej, vel.....


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #26   16. jun 2021 Hold nu kæft i er dumme at høre på. Og lad være med at opfinde ting der ikke er sket. Det er sku for dumt at påstå noget som ikke er sandt, tag jer sammen det er fint i er frustreret fordi i ikke længere kan opfører jer som i vil, men spis en tudekiks i har kun set toppen af isbjerget. Man skal ikke låne sin bil ud generelt, men gør man det alligevel tager man nu en chance. Bum slut
    Ingen mister deres bil hvis et værksted kører for hurtigt, det dækker værkstedets forsikring. Og på arbejdspladsen må det indskærpes for medarbejderne at bliver bilen taget for vandvidskørsel er det for egen regning.
    SUPER LOV det vidner alle de konfiskeringer om. Nogle mennesker er åbentbart idioter. Hvis jeg fik at vide fra imorgen tager vi din bil hvis du kører over 100 % så ville jeg nok ikke tænke ooooooook så skal jeg da ud imorgen og fyrer svinet af smiley


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #27   16. jun 2021 Folk der kører fulde rundt i deres bil har jeg ingen respekt for, min datter har været ved at blive kørt ned 2 gange. Den ene gang fik jeg fat i svinet og klappet ham i gulvet. Den anden gang slap kvinden væk desværre, men heldigt for hende.

  • #28   16. jun 2021 #26
    Spejl.


  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #29   16. jun 2021 Helt i orden.
    Er man tosset nok til at låne sin bil ud til en tosse, er man tosset!


  • #30   16. jun 2021 Det er man nemlig. Man er faktisk MERE tosset end ham, der kører vanvidskørsel. LANGT mere tosset. Det må i hvert fald være logikken, når man skal have en markant højere straf end vedkommende, der har begået overtrædelsen.

  • #31   16. jun 2021 Hvorfor lavede man denne lov?

    Jo, nu skal i bare høre, førhen kunne dranker-Brian bare køre løs i en bil i en anden persons navn, og blive stoppet ufatteligt mange gange og det kostede kun 2500 i bøde til ejeren for 'at overlade sit køretøj til en uden førerret'.....men bilen kunne de ikke røre ved og dagen efter var dranker-Brian i gang igen.....

    Så kom reglen med tre gange indenfor tre år i samme bil = konfiskation...... Det hjalp sjovt nok gevaldigt på det.

    Nu skal du køre komplet latterligt sindssygt for at bilen bliver taget, og klynkekoret går i gang - men hvorfor?

    Det er altså ikke en menneskeret at køre for stærkt - og slet ikke køre vanvidskørsel - det er derimod en menneskeret at kunne kom hjem hver dag i live fordi vanvidsbilisterne kører med bus, eller på 30-knallert eller cykel, for der er ingen som vil lade dem køre i deres bil.....




  • #32   16. jun 2021 #31
    Det er bare to forskellige diskussioner. Den ene om, hvorvidt det er OK at konfiskere bilen, hvis ejer kører vanvidskørsel. Den anden om, hvorvidt det er OK at konfiskere ANDRES biler, uden de har nogen som helst skyld, fordi en anden kører for stærkt.

    Der er enorm forskel på de to ting. Det har intet at gøre med, om man skal klynke, fordi man får taget bilen, fordi man selv kører for stærkt. Personligt synes jeg også, at også dét er en hård straf ude af proportioner, men det er trods alt noget, man selv er herre over - i modsætning til hvis man låner bilen ud til en ven, har et leasingselskab, låner bilen ud til prøvekørsel i forbindelse med salg osv.


  • #33   16. jun 2021 Allan A, Det der er problemet er at når jeg låner min bil ud så har vedkommende kørekort og personen er heller ikke beruset e.l hvad den person så gør efterfølgende er jeg jo ikke herre over og kan heller ikke se jeg skal straffes for.
    Vi er da fuldstændig enig om at vanvids kørsel ingen steder høre hjemme og skal straffes.
    Og jeg har ikke været berørt, så det er ikke fordi jeg har fået en bil konfiskeret og kender heller ingen der har.
    Men retssikkerheden lider et knæk når man straffer 3 mand for noget en anden har begået.
    Det næste bliver vel at lejligheder konfiskeres hvis der sælges narko fra dem, stakkels udlejer.


  • #34   16. jun 2021 #25 nu er der jo heller ikke nogen der siger det ikke også er forkert at nogle straffe beregnes ud fra indtægt, jeg er genneralt imod at man straffer forskelligt for samme forseelse, det kunne løses ved at give 2-3 måneder i spjældet.

    Det sidste jeg har hørt er at er der pant i bilen så bliver en del af salget brugt til panthaver (altså til fordel for den der ejer)
    Men den der har købt bilen kontant bliver straffet med fuld skrald.


  • Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    sep 2016

    Svar: 41
    #35   16. jun 2021 Det er sgu' en skam at man kun har et' like smiley Der er da nogle få fornuftige mennesker til, trods alt. Den lov burde da give respekt nok, også overfor ordensmagten. Det kunne vores samfund godt bruge noget mere af. Hvorfor er der for få, alt for få der bliver politifolk, ja, jeg tror ikke at det har ret meget med penge at gøre, men det er svært at finde mennesker som gider at beskæftige sig med sådanne utaknemlige jobs. Det hele er da så enkelt, vanvidskørsel hører ikke hjemme på vores veje, men måske på en bane ! Kør dog ordentligt, det koster ikke ekstra !

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #36   16. jun 2021 Søren A og Bay
    Nu siger loven så mellem linjerne LÅN IKKE DIN BIL UD, er du dum nok til at gøre det alligevel så er det dit problem hvis personen kører vandvidskørsel Bum. Så er den ikke længere, det må i da kunne forstå.
    Mht. leasing må de jo bare skrive ind i kontrakten at du hæfter for en bil hvis du får taget bilen i vandvidskørsel. Bum nemt ikke


  • #37   16. jun 2021 Ja, sådan en kontrakt er jo en hel masse værd for et leasingselskab, som så skal ud at inddrive en forbrugsgæld på en halv million hos en debitor, der er røget i fængsel og har mistet sit arbejde. Utroligt gennemtænkt, Martin. Du har da lige regnet den ud, kan jeg høre.

  • Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Svar: 3
    #38   16. jun 2021 Hvis ikke man synes loven er tåbelig nok i forvejen, så prøv at læse det her:
    https://ib.dk/forskelsbehandling-i-vanvidsbilismesager-nogle-slipper-langt-billigere-end-andre/

    Tidl. skulle vandvidsbillister bare undgå at eje den bil de kører ræs i. Nu skal de istedet bare sørge for at låne penge til den istedet ??


  • #39   16. jun 2021 Jeg overvejer seriøst at lave et pant på en halv million i min bil, selv om jeg ikke skylder penge til den, netop af samme årsag. Det er absurd, at det skal forholde sig sådan...

  • #40   16. jun 2021 Det er i det hele talt absurd at straffe 3 mand for noget en anden laver, men kan jo læse her inde, at nogle mener det er helt ok.
    Tænk over det næste gang din nabo låner din hækkesaks og tager konen af veje, du bliver nok dømt for mord.
    Tåber er der nok af!


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #41   17. jun 2021 Søren A
    Nu er det så bare ikke ulovligt at låne sin hækkesaks ud. Så den sammenligning er jo tåbelig og rent ud sagt latterlig. smiley

    Og til Bay, det er jo ikke stort anderledes for bankerne eller udlåningssteder. Hvis kunden ikke betaler tilbage er man tvunget til at bruge et inkassofirma. smiley
    Jeg vil tro at for leasingfirmaer ender det med de må genforsikre sig, så det bliver dyre at lease. I samme stil som forsikringsselskaberne gør


  • Benny N
    Benny N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 7
    #42   17. jun 2021 Fint nok.. Alle kender vel loven og har vel også et ansvar for hvilken idiot man låner sin bil ud til...

  • #43   17. jun 2021 #41
    Det er heller ikke ulovligt at låne sin bil ud, så analogien er 100 % rammende med hækkesaksen.

    Men jeg kan høre, du har helt styr på lortet. Intet problem i at straffe uskyldige mennesker. Intet problem i at ødelægge hele brancher, der har baseret sin forretning på en tillid til ejendomsret. Fair nok, den holdning må du som sådan gerne have. Det er bare ikke en holdning, jeg har ret meget sympati for.


  • #44   17. jun 2021 #41 kan du ikke få strammet "fjederen"

    #42 man kan aldrig vide sig sikker og loven forskriver jo kun at du skal sikre låneren har et kørekort og så går man vel ud fra at vedkommende køre der efter, gør vedkommende ikke det så skal udlåneren forhåbentligt ikke straffes for det.


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #45   18. jun 2021 Hør nu her Søren A og Bay jeres holdning og hvem og hvad i har sympati for er jo himmelråbende ligegyldigt LOVEN ER EN REALITET og du er selv skyldig hvis du låner din bil ud og personen kører vandvidskørsel. Så lån ikke din bil ud. Og så kan i sidde derhjemme og knurre lige så meget i vil, det ændre ikke fakta vel smiley . Der er også mange ting i samfundet jeg syntes er lort, men det må jeg jo leve med ik. smiley

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #46   18. jun 2021 Og please stop så alt det fake news med hækkeklipper og værksteder osv.

  • #47   18. jun 2021 Enig det kan ikke samlingens med at låne en hækkeklipper eller plæneklipper ud
    Og vi kommer heller ikke til at se sager med at en kundes bil konfiskeres ifm servicebesøg på værkstedet

    Loven er lavet (tåbelig eller ej)
    Den primære årsag til loven er at rocker/bande miljøet typisk ligger og rundt i muskelbiler uden indkomst som er leaset igennem mere eller mindre lyssky leasing firmaer som eneste kundegrundlag er rocker/bande miljøet og hvor penge fra kriminalitet vaskes hvide

    Men loven rammer “desværre” andre også og så må vi desværre bare tilpasse os.
    Husk der skal kun EN idiot til at ødelægge det for ALLE andre

    Man kan ikke lave en lov som kun gælder en hvis persongruppe og ikke Hr og Fru Hakkebøf da det vil være diskrimination derfor må vi desværre affinde os med det.

    Jeg har solgt bil efter den nye lov og der var jeg med på prøveture og jeg har også haft min biler til service på værkstedet uden at være nervøs



  • #48   18. jun 2021 Så må vi jo se om Højesteret & EU domstolen er enig i den udlægning Per.
    Du skriver selv at man ikke kan lave en lov der kun gælder en persongruppe da det er diskriminerende.
    Men nogle er åbenbart enig i at man godt kan straffe tredemand for noget en anden person har gjort og det er i min verden lige så langt ude.
    Og svare jo ganske godt til den med hækkesaksen eller at man konfisker en lejlighed fra udlejer fordi der begås ulovligheder der fra.


  • Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 2 Svar: 11
    #49   18. jun 2021 Tjahhhh, jeg synes det er fornuftigt,, kan du ikke overholde landets regler og love så kommer der en straf af en eller anden grad,, mange af dem der kommer op i vanvidskategorien er jo nærmest uden for pædagogisk rækkevidde,, så bare tage deres biler, motorcykler, knallerter, flyvere, både, rumfærger og hvad ved jeg,,

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #50   18. jun 2021 Søren A 3ede mand hmmm det kan da højst være anden mand smiley

  • #51   18. jun 2021 #48 Søren
    Ja det bliver “spændende” at se Højesteret og EU domstolen men der går nok lidt tid inden vi kender resultatet

    Og lige din sammenligning med lejligheden så findes der faktisk eksempler på at hele familier er blevet smidt ud af boligselskabet fordi en i husstanden har begået kriminalitet eller er en del af bandemiljøet

    Men som mange andre skriver herinde hvis man “bare” overholder loven så sker der intet så og det gælder jo sådan set for alle

    Men når man nu er i sammenligninger med hæksakse og biler.

    Så fordi nogen syntes at vores fartgrænser er for lave og dermed kører for stærkt bevist er det så også okay at stjæle mørbraden i supermarkedet fordi du syntes den er for dyr ??,

    Overhold love og regler så er der ingen problem
    Ellers flyt til Flensborg så kan du køre lige så stærkt du vil sydpå og bonus ved flytningen er at du kan købe bilen meget billigere

    Og jo jeg kan sagtens se at nogle “uskyldige” kan rammes men som nævnt tidligere der skal kun EN idiot til at ødelægge det for resten

    Og jeg er hverken tilhænger eller modstander af loven jeg er nok bare blevet en “gammel sur” mand der ikke kan ændre på det og dermed må jeg affinde mig med at de regler og love der laves dem må jeg leve med


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #52   18. jun 2021 Søren A du vil jo bare ikke indse virkeligheden

  • #53   18. jun 2021 #52 det har jo intet med at se virkeligheden, der er folks retssikkerhed der gambles med.
    Og jeg er og kender heller ingen der er berørt af den nye lov, så jeg har intet i klemme,
    Så reelt kunne jeg jo være ligeglad, eneste sted jeg kunne blive berørt er hvis jeg lånte min bil ud, hækkesaksen er der sku ingen der vil låne...


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #54   18. jun 2021 Søren A virkeligheden er at loven er vedtaget og folk får konfiskeret deres bil hvis den er brugt til vandvidskørsel. Det vil du ikke indse.

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #55   18. jun 2021 Hvad Eu og menneskerettigheder angår er det jo op til Danmark om vi gider høre på dem ??

  • #56   18. jun 2021 #55 nope det er ikke valg.. de skal følges. Det har de lige som skrevet under på.

  • #57   18. jun 2021 #54 fatter du ikke at jeg er helt med på at vanvidsbilister skal stoppes ??
    Jeg er modstander af at 3 mand kan straffes for noget en anden person har gjort sig skyldig i.
    Den lov Danmark har lavet er noget makværk og går ind og piller ved folks retssikkerhed.

    Går ikke ud fra du vil tage skraldet for noget en anden person har lavet eller tager jeg fejl ?


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #58   18. jun 2021 Søren A, næ du tager ikke fejl derfor låner jeg ikke min bil ud. Så er jeg sikret. Og det har jeg det fint med. smiley

  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #59   18. jun 2021 Ken P ha ha jaaaaaa, nu er det jo sådan at mange af de andre lande heller ikke overholder traktaterne. Og vi er et selvstændigt land. At politikerne så lefler for EU er en anden sag. Der er jo gode penge og tjene i en stilling i EU, efter de er blevet smidt ud af vælgerne for deres uduelighed her i landet smiley

  • brian m
    brian m Tilmeldt:
    aug 2011

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #60   22. jun 2021 Hvem fanden låner ikke sin vogn ud til kæreste eller lign? Fucking syg lov! Skulle jo tro man levede i DDR

  • Benny N
    Benny N Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 7
    #61   23. jun 2021 #60
    Det er da ok at låne ud til kæresten, med mindre hun hedder Brian. (for så ved vi jo alle hvordan hun kører). smiley


  • martin a
    martin a Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 297
    #62   23. jun 2021 Hæ hæ hæ hæ smiley

  • Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 63
    #63   23. jun 2021 #60:
    Ja, eller værre: Benny?


Kommentér på:
Bum: Kvindes bil konfiskeret - mand kørte vanvittigt....

Annonce