{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Fejlagtig markedsføring i køb af reservedele {{forumTopicSubject}}

Hej bilkyndige, min kæreste har for en lille uge siden købt et udstødningsrør til sin Peugeot 107, da udstødningen er færdig. Da hun modtager pågældende rør, har de skåret røret over så det fyldte mindre i pakken? Nu ved jeg en del om handel og lidt om autobranchen, men har aldrig hørt at man gør det og at man evt. selv skal svejse det sammen, hvis det ikke allerede fremgår på produktet, når man handler det på webshoppen...? Hvad siger jeres erfaring, jeg syntes det lyder meget mystisk?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejlagtig markedsføring i køb af reservedele
  • #1   19. jul 2021 det er skåret over, ellers kan det ikke monteres, da det går over bagbroen.

    så man skal bruge et samlestykke, for og samle det.

    det er tit sådan med uoriginale udstødning.

    noget man burde vide, hvis man kender til Autobranchem


  • #2   19. jul 2021 Pladder, til en 107 original som uoriginal er dens udstødning i 2 dele, det lange rør fra katalysator og så bagpotten, hvis det lange rør er skåret over, skyldes det sikkert at sælger har glemt at informere om at så langt et rør koster kassen at få sendt til privat adresser, eller også har køber ikke læst betingelser igennem, jeg har selv købt en uoriginal polsk udstødning til samme model for ikke så længe siden, og den var som jeg beskrev først. Og den kunne kun leveres til en CVR adresse

  • #3   19. jul 2021 Tak for svar Dennis GSI, det i hvert fald noget jeg kan bruge til noget. Til din kommentar, om at man burde kende til, hvis man kender til autobranchen, så er jeg ikke mekaniker og jeg skrev også kun, at jeg kendte "lidt" til, så derfor jeg forsøger at henvende mig her, før jeg ringer og reklamerer. Det tænker jeg at forummet tillader. God aften.

  • #4   20. jul 2021 #3 fair nok.

    ved når vi skifter udstødninger på arbejde, oplever vi tit, at skulle skære det originale over, formog få det af.

    ogbå vi bestiller ved FTZ, så er de 2 delt.
    for at kunne montere dem.

    når de monter den på fabrikken, sætte de det sikkert op, før bagbroen bliver monteret på bilen


  • #5   20. jul 2021 Det er delt , også fordi det sparer tid på værkstedet når det skal monteres .

  • #7   20. jul 2021 Røret er udvidet i den ene ende så det kan glide uden på det andet og så samles det med et spændebånd . Det er altså lavet for at gøre det nemmere at montere , så der er ingen grund til at være sur over måden det er lavet på - tværtimod !

  • #8   20. jul 2021 Det bliver som regel solgt i to dele ved eftermarked. Så der skal en clamp til.
    Det er gjort for at få hurtig montage.

    Original er det et lang rør fra kat til bagdæmper. Det kan godt skiftes uden at skære det over.


  • #9   20. jul 2021 Mange tak for jeres svar, fedt I lige gad at byde ind.

Kommentér på:
Fejlagtig markedsføring i køb af reservedele

Annonce