{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

5 personers bil lavet om til 7 {{forumTopicSubject}}

Jeg hsr kigget på en 308 sw, som skal bruges som nr2 bil. Men den udgave jeg har kigget på har kun 5 pladser. Må jeg selv sætte 2 pladser mere i. Det er flere som har plads til 7. Jeg vil selvfølge flytte seler og det hele over. Men må man eller ej

Kommentarer på:  5 personers bil lavet om til 7
  • #1   10. okt Umiddelbart er svaret nej, for der står garanteret et eller andet sted i typegodkendelsen hvor mange personer der må transporteres i bilen.

Tag fat i en synshal for at få det endelige svar .

• #2   10. okt der flere af dem der er født med 7 sæder. Men det meget svær finde de sæde

• #3   10. okt må man spørge om der er noget specielt med lige den du har kigget på?

tænker på at der er 11 stk til salg ved en hurtig søgning på bilbasen, alle med 7 sæder ?

Peugeot 307 1,6 Performance SW 7prs:
    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/peugeot/307/16-performance-sw-7prs/5246685

• Dennis Gsi
    Dennis Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 143 Biler: 4 Emner: 166 Svar: 10.587
    #4   10. okt du skal se hvad bilen er godkendt med. er den kun godkendt til 5 personer
    så kan man sikkert, ændre det til 7 personer.
    men du skal du søge for og få det godkendt
    ellers kan det giver problemer med forsikring, ved evt uheld.

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 498
    #5   10. okt Ofte er der ingen forankringpunkter til seler og sæder i 5 personer,så den ikke kan laves om,prøv at finde typegodkendelse ellers er eneste rigtige måde at kontakte importør/forhandler for at få en fabrikanterklæring på at den pågældende bil er godkendt til 7 Pers. Ellers er det forbi autoconsult oh høre om de kan hjælpe,men de tager nærmest ikke tlf uden det koster

Kommentér på:
5 personers bil lavet om til 7

x