{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Jens qr
Jens qr
Tilmeldt:
23. dec 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8

Undo forsikring? {{forumTopicSubject}}

Har nogle af jer forsikring fra Undo.app? Er det et forsikringsfirma der er til at stole på, for deres priser på bilforsikring giver mig den følelse af at det er ''For godt til at være sandt''. Så ville høre om nogen har dem, og om de har haft brugt dem til et uheld før smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undo forsikring?
  • #1   19. apr 2022 Er de ikke en underafdeling af TRYG?

  • #2   19. apr 2022 Jeg har dem. Ikke til bilen, men til noget andet. Og har fået en udbetaling derfra uden bøvl.

    Det er en del af Tryg.


  • #3   20. apr 2022 Jeg har kigget lidt op det, men jeg tænkte også at det må være for godt til at være sandt.

    Er nok ikke lige typen som er first mover, så jeg venter lige og ser hvordan det går for andre folk som vælger dem.


  • #4   20. apr 2022 Sjov detalje, de kan "ikke finde" nummerplader på biler de ikke kan lide.
    Som en sidebemærkning må et forsikringsselskab ikke nægte en ansvarsforsikring, så længe alle regninger er betalt. Men de var betydeligt billigere end det jeg har nu på den ene af mine kæretæjer de kunne lide. (de kan ikke lide mc heller)


  • #5   20. apr 2022 De er for dyre for mig

    Og Thomas, de må ikke nægte det nej, men så får du bare at vide a det koster 50.000 om året eller deslige istedet for smiley


  • Jens qr
    Jens qr Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 8
    #6   22. apr 2022 Så bare der var et par tusinder at spare om året i mit tilfælde. Men ville bare høre om nogle havde erfaringer, inden jeg skiftede derover til smiley


  • Frederik K
    Frederik K Tilmeldt:
    feb 2022

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #7   18. jan 2023 Jens
    Jeg har undo forsikring på min bil, en gammel corolla, jeg har ikke været ude for et uheld men jeg har kun positive ting at sige om dem


Kommentér på:
Undo forsikring?

Annonce