{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedrørende køb engro {{forumTopicSubject}}

Hej har fornyeligt køb en bil ved forhandler uden garanti og det står der også i de papir jeg fået men har aldrig oplyst cvr da jeg ikke har et for det andet er der registreret pant i bilen på 150.000kr men det blev jeg forsikret om ikke var noget føler mig lidt snydt nu her når jeg tænker over det hele problemet er at bilens motor er stået af om der var noget at gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål vedrørende køb engro
  • #2   11. sep 2022 Hvad har du regnet med og hvad siger forhandleren?

  • #3   11. sep 2022 Folk elsker prisen når de handler engros, men så snart der er problemer med bilen, skal der undersøges om salgskontrakten holder vand.

    Hvis ikke man har nosser til at handle engros, bør man så ikke bare betale fuld pris og få garanti? (mine er for små så jeg køber kun biler med garanti)


  • #4   11. sep 2022 da du har købt engros dvs til CVR så er der ingen garanti på bilen ergo du stod med alle problemer selv da du kørte ud fra forhandleren, restgælden burde han betale medmindre du har fået oplyst at der var gæld i den ellers gælder der ikke så meget andet end hvad der står på slutsedlen, at handle engros er der faktisk ikke meget forskel på end at købe bil privat

  • #5   12. sep 2022 hvilken bil, årgang og km?

Kommentér på:
Spørgsmål vedrørende køb engro

Annonce