{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Miljøzone
  • #1   23. dec 2023 Hvor forberedt behøver du at være? Der er jo et skilt der angiver miljøzone.

• #2   23. dec 2023 Og ellers er her et fint kort.

https://miljoezoner.dk/om-mz/hvor-ligger-zonerne/

• #3   23. dec 2023 Lige meget hvor hurtigt du kom ud
    Så snart du er kørt forbi et kamera så klapper fælden

Træls

Var på kursus med en, der lige skulle hjælpe en veninde med og flytte
    Han tænkte ikke lige over hans transporter, ikke måtte køre i miljø zone

Allerede dagen efter lå der en besked i e-Boks

• #4   24. dec 2023 Jeg har også fået en af de bøder, og jeg synes absolut ikke der er skiltet godt nok, så man har mulighed for at køre en anden vej.
    Det er ikke andet end nazisme, og det minder alt for meget om vatikanet med mure hele vejen rundt om byen.

• #5   24. dec 2023 Værsgod...

https://anpg.dk/

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #6   24. dec 2023 #5
    Tak, man kan måske egentlig undgå dem, hvis man tager det kort med på tur?

• #7   24. dec 2023 Det har jeg hele tiden gjort - lige indtil jeg fandt ud af, at min bil lovligt må køre inde i zonerne smiley

• #8   25. dec 2023 Der er jo dem som altid skal køre lige til grænsen eller lige lidt mere. Hvor svært kan det være. Er man uheldig så betaler man og kommer videre.
    De skilte jeg har set er da noget større end som et skilt der angiver et given fart grænse

• #9   25. dec 2023 #8

Hvad skulle den omgang ligegyldige mundlort ud for?

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 87 Emner: 5 Svar: 99
    #10   25. dec 2023 Er der ikke noget med at G4S har fået monteret ANPG på nogle af deres biler, og kører og scanner for kommunerne?
    Jeg kan godt finde artikler og billeder fra Facebook, hvis folk syntes det lyder som en (jule)and.

• #11   26. dec 2023 438<< Sådan er det med de rådne kommunister.
    De kan aldrig se noget problem med noget som helst der foregår i samfundet, og de fleste gange skal man sammenlignes med usa, eller en anden form for arrogant lort med, at man ikke kan få det bedre andre steder i verden, og at man er velkommen til at pakke sine ting og flytte, og selvom de ikke vil indse det, så er det præcis det samme som racisme.

Den slags er mildest talt hjerneskadede, og de eksisterer i alle lag og regioner i landet, men det giver absolut ikke mening mht hvor de får deres tendenser fra.

• #12   26. dec 2023 #9
    Det må du jo kalde hvad du vil. Jeg mener da der er blevet annonceret længe før det trådte i kraft og så synes jeg jo det er underligt at det er i sidste øjeblik man bliver obs på det.
    jeg er da ikke selv tilhænger af alle deres skøre regler og pjat. Har jeg udtrygt mig forkert så beklager jeg

• #13   26. dec 2023 #12

At de annoncerer med igangsættelsen af overvågningssamfundet i meget god tid, bliver ikke mere acceptabelt den dag, det går i gang? At de lorte leftists fyrer sådan nogle feel-good-stramninger ud til den danske befolkning, som både en ekstra skat og en mere besværlig hverdag, bliver heller ikke ok for mange af os. Ligesom de fik os til at gnaske på de skide papirsugerør - imens stort set alt, hvad vi køber i supermarkedet, er pakket i plastik. Ligesom at kalde det vandvidskørsel og indkassere folks biler for noget, som man fuldt lovligt må gøre lige syd for Tønder. Ligesom at sende sindssygt mange milliarder af skatteborgernes penge ind i det korrupte sorte hul, som hedder Ukraine...

Kommer der ikke snart nogle fornuftige mennesker til magten herhjemme?? Dog kan jeg virkelig ikke se, hvem det skulle være, for alle politikere i DK er fuldstændig ens allesammen, når de åbner munden.

• Brian S
    Brian S Tilmeldt:
    dec 2019

Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 320
    #14   26. dec 2023 #13 Troede egentlig bare du var en smart københavner, men du har faktisk ret i nogen ting.

• Drum R
    Drum R Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 87 Emner: 5 Svar: 99
    #15   27. dec 2023 Prøv at tænk over hvorfor tingene er som de er, kunne det være fordi at tingene ikke er så simple som nogen prøver at gøre dem til?

Jeg stemmer ikke, og har aldrig gjort det.
    Nogen "sheeps" vil så forsøge (med deres indoktrinering in mind) at fortælle mig, at så har jeg ikke ret til at brokke mig... Wtf.
    Så hvis systemet ikke fungerer, har jeg kun ret til at brokke mig hvis jeg deltager i det defekte system?

I sidste ende er det for den enkelte, et spørgsmål om prioriteringer. Og med den indflydelse kontra den energi der skal bruge på måske at ændre noget, så er tiden bedst brugt på at få det bedste ud af livet selv. Og så bare bend-over og tage imod.
    Hvis man mente anderledes, var man jo allerede politisk engageret.

Kommentér på:
Miljøzone

Annonce