{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Ang erstatning? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik sat en ny Egr ventil på min bil og tandrem.
Og så fik jeg en bil der kørte rigtig dårligt i 2 måneder, og til sidst stod den nye Egr ventil helt af.
Fik oplyst det var noget i motoren der var skyld i det, og det ville koste ca 15.000 kr at få det fikset.

Min mave sagde noget andet, jeg fik skiftet Egr ventil igen hos en anden. Og fik en kreditnote på Egr. Så jeg ikke skulle betale en ny igen.
og nu kører den perfekt igen.

Men i de to mdr jeg kørte brugte bilen rigtig meget ekstra benzin. Og var meget dyr og dårligt at kører i.
Men fik jo oplyst det ikke var Egr.
Indtil jeg ville have det tjekket et nyt sted da den begyndte at kører endnu mere dårligt.

Og havde ret i min overbevisning. Og fik en nu Egr gratis. Men hvad med de ekstra udgifter jeg har haft og det stress jeg har haft over det problem i de sidste 2 mdr, og lede efter ny bil og alt muligt.

Og nu fungere det hele alligvel. Kan jeg få erstatning for det? Ekstra forbrug af benzin, og fejl arbejde vil jeg sige.
Eller har i andre prøvet noget i den duer?

Syntes bare det for dårligt det ikke er tjekket godt nok efter. Det var 100 % tandrem fordi den havde rykket sig lidt, men nej det var det så ikke smiley
Dårlig Egr ventil med fejl på. Det var hvad det var. Hvad havde i selv gjordt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang erstatning?
Kommentér på:
Ang erstatning?

Annonce