{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
947 visninger | Oprettet:

Christoffer
Christoffer
Følgere: 24 Emner: 11 Svar: 23

Fortov/vejarbejde bilskader {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg er tvivl om hvad jeg skal gøre, min bil er uheldigvis blevet ramt af nogle ridser fra nogle vejarbejder der blevet ansat af kommunen til lave noget fortov i mit lejlighed område. Det er et meget lukkede område. Hvor mest dem der bor der holder ved vejen. Dog for noget tid siden startede de med vejarbejde uden varsel eller besked. Efter tiden blev jeg ved med holde ved min lejlighed. Men de har så valgt at fortovs stene skulle stilles tæt ved min lejlighed. Efter de var kommet til mit område, jeg har så valgt holde lidt fra deres skiltning så min bil ikke vil blive ramt alligevel. Vælger de holde deres køretøjer tæt ved min lejlighed med trailer osv. hver morgen har jeg tjekket for skader og ridser er blevet værre og værre fra hver dag der går.

Er der muligvis noget man kan få gjort i forhold til erstatning eftersom jeg har holdt bag skiltning af vejarbejde. Og at jeg ikke har parkering skade tilvalg på min forsikring?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortov/vejarbejde bilskader
  • #1   14. mar Du kan starte med at kontakte kommunens afdeling for vedligehold af fortov. Tænker det er Vej og Park. Det er nok derigennem sagen skal gå smiley ellers din forsikring.

• #2   14. mar Det burde vel gælde som et eller andet ude fra parkerings skade. Siden det ikke er Bilka men lejligheder.

• M T
    M T Tilmeldt:
    jan 2022

Følgere: 167 Emner: 2 Svar: 35
    #3   14. mar Kommer and på hvordan din bil er ramt.
    Er det deres bil eller trailer der har ridset din bil eller har de kommet til at ramme den med deres værktøj?

Hvis det er deres bil eller trailer så skal du anmelde det til din forsikring og opgive deres nummerplade.
    Men er det en medarbejder der har ramt bilen med værktøj så er det arbejdsgiver som så er kommunen der er skade ansvarlig.

• #4   15. mar Hmm.. Hvis ikke du har taget en/dem i at have skadet din bil så tror jeg ikke der er noget at gøre. Det er jo påstand mod påstand.

• Klavs
    Klavs Tilmeldt:
    sep 2023

Svar: 63
    #5   15. mar Lyder dybt kryptisk.

'Ridser der bliver værre dag for dag'...altså vi starter på en ridse mandag morgen, tilføjer lidt til ridsen om tirsdagen og afslutter den onsdag, eller?

'Holder lidt afstand til markeringen'. Måske 'lidt mere' afstand til markeringen ville være på sin plads

Hvad med andre parkerede biler i området omkring fortovsrenoveringen? er de også ridset 'lidt mere' hver dag?

Et forsikringsselskab ville formodentlig afvise den som selvforskyldt skade.

• #6   16. mar Har snakket med nogle af beboerne, deres har også endt med et par ridser. De gået så langt af de har valgt og holde ved hvor jeg plejer holde. Selvfølgelig er det påstand mod påstand, men det bliver bare dyrt i længden hvis jeg skal have malet og poleret min bil. Det også ret ekstrem når man er SU og skal dække en hel bil fuld af ridser til sidst.

• #7   17. mar Det undre mig bare hvis man fornemmer der er risiko for evt skade/skader hvorfor finder man så ikke et andet sted. Entrepenører har jo ikke nemt ved bare lige at flytte fordi der er et par biler. Hvis man møder en modkørende bil på landevejen og der kommer stenslag så er det ikke sikker man får den erstattet

Kommentér på:
Fortov/vejarbejde bilskader

Annonce