{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

2.0 R4 ombyg til 2.5 V6(150 til 170hk) {{forumTopicSubject}}

Hej, opel kadett GSi 16v fra 88

Hvad siger loven om følgende:

Stigning i kubik?
Stigning i cylinderantal?


Den orig. er 150 hk, den nye er 170 hk.

Er det noget som er lovligt?

Eller skal ovenstående være det samme?

og er der forskel på om motoren findes orig. til denne bilmodel?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2.0 R4 ombyg til 2.5 V6(150 til 170hk)
  • Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

    Emner: 24 Svar: 1.311
    #1   13. jan 2011 tror du skal have fat i brugeren der kaldte sig stay T , han har lavet sådan en , han har altid sat stor ære i at lave tingene så lovligt som muligt så han må kunne udrede om det kan gøres lovligt smiley



  • #2   13. jan 2011 Antaget at de samme regler gælder for biler fra 88 som ved nyere biler:

    I forhold til syn skal den være godkendt til bilen osv. Hvis bilen i forvejen er typegodkendt med motoren, er det ikke noget problem.

    SKAT kigger stort set kun på 20%-reglen. De er ligeglade med, om det er en motor med større volumen.


Kommentér på:
2.0 R4 ombyg til 2.5 V6(150 til 170hk)

Annonce